تاریخ انتشار :شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۰
تعداد نظر۱
جالب است ۰
لیگ بیست و یکم رو به پایان است اما هنوز نساجی در خانه از رقبای خود میزبانی نکرده است.
نساجی عجیب‌ترین تیم آسیا و حتی جهان
به گزارش مردم فردا،روند سینوسی شاگردان ساکت الهامی در هفته‌های گذشته باعث شده تا آن‌ها جایگاه خود در بین تیم‌های نیمه اول جدول را از دست بدهند و در رتبه دهم با 22 امتیاز حضور پیدا کنند؛ مازنی‌ها روز گذشته آبادان امتیاز ارزشمندی مقابل تیم سخت‌کوش نفت به دست آوردند و نمایش خوب شاگردان ساکت می‌توانست منجر به کسب پیروزی هم برای آن‌ها شود اما با بدشانسی، بازیکنان نساجی با حداقل امتیاز آبادان را ترک کردند.
حالا بعد از 5 هفته ناکامی در کسب نتیجه پیروزی، شاگردان الهامی باید خود را مهیای بازی دشوار مقابل صدرنشین لیگ کنند؛ بازیکنان نساجی که در ورزشگاه آزادی موفق به متوقف کردن آبی‌پوشان شدند، حالا امیدوارند در خانه‌ی خود هم این اتفاق برایشان رخ بدهد و بتوانند از شاگردان فرهاد مجیدی امتیاز بگیرند.
البته که برای نساجی در لیگ بیست و یکم بازی خانگی تعریف ندارد، چرا که آن‌ها از ابتدای فصل در ساری، اصفهان و در هفته‌های گذشته در مشهد میزبانی کرده‌اند و ورزشگاه شهید وطنی آماده میزبانی از رقبای این تیم قائمشهری نشده است.
دوئل با استقلال هم در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به انجام خواهد رسید تا لیگ بیست و یکم در عجیب‌ترین شرایط برای نساجی مازندران رو به پایان باشد، یک فصل بدون حتی یک میزبانی در خانه!
 
https://mardomefarda.ir/vdcb.8baurhbsgiupr.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

Alireza
سلام .خبرتون اشتباست.چند بازی اول رو در وطنی میزبانی کرد