تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۰
جالب است ۰
توئیتر اعلام کرد که اخیرا به اشتباه ۱۲ حساب مرتبط با ارتش روسیه را مسدود کرده است.
توئیتر حساب‌های مرتبط با ارتش روسیه را تعلیق کرد
به گزارش مردم فردا،توییتر روز چهارشنبه اعلام کرد که به اشتباه حدود ۱۲ حساب کاربری را که در مورد تحرکات نظامی روسیه پست می‌کردند، تعلیق کرده است و گفت که این اقدام به دلیل ربات بودن یا گزارش انبوه حساب‌ها توسط کاربران دیگر نبوده است.
یکی از سخنگویان توییتر در بیانیه‌ای گفت: "ما به طور فعال بر جریان های نوظهور که ناقض خط مشی‌های ما هستند، نظارت می‌کنیم، و در این مورد اخیر، اقدامات اجرایی را در مورد تعدادی از حساب‌ها به اشتباه انجام دادیم. ما به سرعت در حال بررسی این اقدامات هستیم و قبلاً به طور فعال دسترسی به تعدادی از حساب‌های تحت تأثیر را بازگردانده ایم."
توئیتر و روسیه

سخنگوی توییتر گفت که این اقدام اشتباه بر اساس قوانین توئیتر علیه رسانه‌های مصنوعی و دستکاری شده است. اوکراین روز چهارشنبه وضعیت اضطراری اعلام کرد و به شهروندان خود در روسیه گفت که روسیه را ترک کنند، این در حالی است که مسکو به تازگی چندین حمله نظامی را علیه اوکراین شروع کرده است.
یوئل راث، رئیس یکپارچگی سایت توییتر، در توییتی اعلام کرد که این شرکت از نزدیک در حال بررسی اتفاقات رخ داده است، اما گفت که گزارش انبوه عامل تعلیق حساب‌ها نبوده است. او گفت: "ما هیچ وقت اجرای خودکار مسدود سازی را بر اساس حجم گزارش‌ها راه اندازی نمی‌کنیم، زیرا این نوع مسدود سازی به سادگی اتفاق میافتد و این موضوع مورد تایید ما نیست."
https://mardomefarda.ir/vdch.wnkt23nkwftd2.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما