تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مس رفسنجان برای خوب بودن خیلی هزینه کرده است، اما ما در اراک به آن‌ها امتیاز نمی‌دهیم.
بدشانسی و ناداوری گریبان ما را گرفته است!
به گزارش مردم فردا،پوریا آریاکیا درباره وضعیت نه چندان خوب تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نیم فصل دوم اظهار داشت: تا اینجای کار شرایط برای ما خوب نبود و داوری‌ها به ضرر ما پیش رفت. نمونه بارز این ناداوری‌ها در بازی با پرسپولیس رخ داد. همه قضاوت بازی ما با پرسپولیس را دیدند و فکر می‌کنم مستحق باخت نبودیم.
وی ادامه داد: در این بازی هر دو تیم موقعیت داشتند و باخت حق ما نبود. اگر داور آن تک به تک را آفساید نمی‌گرفت چه بسا گل می‌زدیم و حتی صاحب سه امتیاز بازی می‌شدیم. این‌ها بدشانسی تیم ماست و هیچ توجیه فنی ندارد. ما بدشانس بودیم و این قابل انکار نیست.
*خطیبی تمام بازیکنان را با شناخت جذب می‌کند
آریاکیا با اشاره به بازیکنان جدید آلومینیوم در نیم فصل دوم گفت: بازیکنان جدیدی به تیم ما اضافه شدند. این نفرات هنوز به خوبی با تیم هماهنگ نشده‌اند و برای عملکرد بهتر به زمان نیاز دارند. خطیبی البته همه نفرات را با شناخت جذب می‌کند. تمام این بازیکنان باتجربه بوده و در لیگ امتحانشان را پس داده‌اند. یک شبه نمی‌شود از آن‌ها توقع داشت و باید زمان داد. نباید این نتایج را گردن بازیکنان جدید انداخت؛ دچار اعتماد به نفس کاذب نیستیم و واقعاً در برخی بازی‌ها به خاطر داوری ضربه خوردیم.
بازیکن تیم آلومینیوم در مورد مشکل گلزنی مهاجمان این تیم که از ابتدای فصل وجود داشت گفت: خطیبی برای تقویت تیم اغلب در پست مهاجم بازیکن خرید، اما این بازیکنان برای هماهنگی زمان می‌خواهند و فکر می‌کنم در آینده جوابگوی نیاز تیم ما باشند. البته مشکل از این بازیکنان نیست و بدشانسی هم گریبان تیممان را گرفته است. هم داوری‌ها با ما یار نیست و هم توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. امیدوارم شرایط به نفع ما تغییر کند و به روز‌های خوبمان برگردیم.
*به مس امتیاز نمی‌دهیم
وی که از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داشت با اعتراف به این که عملکرد تیمشان در نیم فصل دوم افت کرده تاکید کرد: باشگاه برای نیم فصل دوم برنامه‌های بهتری داشت و حتی به بازیکنانی که نیاز داشت و جزو نفرات فیکس بودند به هیچ وجه رضایت نامه نداد و با جدایی هیچکدام موافقت نکرد. برخی نفرات دیگر هم از برخی باشگاه‌ها پیشنهاد داشتند، اما باشگاه با آن‌ها هم مخالفت کرد و مدعی شد به بازیکنی که قرارداد دارد رضایت نامه نمی‌دهد.
بازیکن تیم آلومینیوم درباره بازی پیش رو مقابل مس رفسنجان خاطرنشان کرد: بازی سختی با مس داریم. تیم خوبی هستند و برای خوب بودن خیلی هزینه کردند. تیم دونده و سختکوشی دارند، اما ما در اراک به آن‌ها امتیاز نمی‌دهیم. از این رو به دنبال سه امتیاز هستیم و تلاش می‌کنیم به این مهم دست یابیم. تیم ما به امتیاز احتیاج دارد و برای حفظ جایگاهمان در جدول رده‌بندی و ارتقا آن به سختی تلاش می‌کنیم.
https://mardomefarda.ir/vdcd.o0o2yt0oza26y.html
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما