تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۴
جالب است ۰
سعید معروف با حضور در ترکیه و درخشش در لیگ داخلی این کشور و لیگ قهرمانان والیبال اروپا نشان داد که این ستاره ۳۶ ساله تمام‌شدنی نیست.
سعید معروف کوتاه بیا نیست!
به گزارش مردم فردا،سعید معروف ستاره والیبال ایران که به تازگی به خدمت باشگاه فنرباغچه ترکیه در آمده است با حضور مجدد در بازی های باشگاهی نشان داد که سن تنها برای او یک عدد است. اسطوره والیبال ایران در سال های گذشته در لیگ چین برای بایک موتور پکن بازی می کرد با وجود شیوع کرونا و تحت تاثیر بودن لیگ چین از این بیماری، بازهم درخشان عمل کرد و عنوان هایی مانند ارزشمندترین بازیکن و بهترین پاسور لیگ چین را به نام خود کرد.  
معروف ۳۶ ساله که اکنون در خدمت باشگاه فنرباغچه در لیگ ترکیه است موفق شده فضای این باشگاه را تغییر دهد. ستاره والیبال ایران با حضور در لیگ ترکیه و عملکرد درخشان نشان داد که او باز هم در سطح بالایی از آمادگی قرار دارد و سن تنها برای این بازیکن یک عدد است.  
حضور معروف در فنرباغچه علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس در بازیکنان این تیم باعث شده همدلی در این باشگاه به وجود آید طوری که امره باتور بازیکن فنرباغچه می گوید از زمانی که معروف به تیمشان آمده تیم در فضای خوبی قرار گرفته است.
تیم والیبال فنرباغچه با ۴۵ امتیاز در رده سوم لیگ والیبال ترکیه قرار دارد. این تیم در بازی گذشته خود توانست زراعت بانک رده دومی را شکست دهد تا توقعات از فنرباغچه بالا رود.  قطعا حضور سعید معروف در لیگ ترکیه و همبازی شدن دوباره با سید محمد موسوی باعث شده که این تیم بیش از گذشته شخصیت قهرمانی به خود بگیرد و باید گفت که ستاره ۳۶ ساله والیبال ایران کوتا بیا نیست و تمام نمی‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcb.fbaurhba9iupr.html
منبع : ایسنا
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما