تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۰
جالب است ۰
وان‌پلاس ساعاتی قبل از مدل سفید رنگ گوشی وان‌پلاس ۱۰ پرو در چین رونمایی کرد. بعد از وان‌پلاس ۶ که در سال ۲۰۱۶ عرضه شده، این نخستین باری است که شرکت وان‌پلاس مدل سفید رنگ یکی از گوشی‌های خود را راهی بازار می‌کند. در این میان، یکی از مقام‌های ارشد این شرکت در مورد شمار پایین گوشی‌های سفید رنگ توضیحاتی را ارائه داده است. به گفته‌ی او، برای این موضوع ۳ دلیل وجود دارد.
چرا گوشی‌های سفید رنگ خیلی کم تولید می‌شوند؟
به گزارش مردم فردا،اول از همه باید به دشوار بودن تولید بدنه‌ی سفید رنگ اشاره کرد که اگر کوچک‌ترین مشکلی در فرایند ساخت آن پیش بیاید، نتیحه‌ی نهایی متفاوت خواهد بود. برای دلیل دوم هم به پایین بودن بازده تولید بدنه‌های سفید رنگ اشاره شده و به همین خاطر ساخت بدنه‌های سفید رنگ گران‌تر از بدنه‌های مبتنی بر رنگ‌های دیگر است. به طور مشخص، کارشناسان وان‌پلاس برای عرضه‌ی مدل سفید رنگ وان‌پلاس ۱۰ پرو حدود ۳ ماه وقت صرف کرده‌اند و حدود ۱۰۰ فرایند و بدنه‌ی مختلف را مورد آزمایش قرار داده‌اند تا در نهایت نتیجه‌ی مطلوب به دست آمده است. در تصویر پایین می‌توانید تعدادی از این بدنه‌ها را مشاهده کنید که هرکدام از آن‌ها تفاوت‌های جزئی با یکدیگر دارند.

در آخر هم نباید واضح‌تر بودن جای اثر انگشت بر روی بدنه‌های سفید رنگ را از قلم بیندازیم. اما در هر صورت وان‌پلاس موفق شده بر تمام این چالش‌ها غلبه کند و مدل سفید رنگ وان‌پلاس ۱۰ پرو را راهی بازار کرده است. همچنین باید به برطرف کردن مشکلات تغییر رنگ هنگام مشاهده‌ی بدنه از زوایای مختلف اشاره کنیم که یکی از چالش‌های مهم محسوب می‌شود و وان‌پلاس توانسته این چالش را هم پشت سر بگذارد.

مدل سفید رنگ این گوشی از ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و با قیمت ۹۱۶ دلار به دست کاربران می‌رسد. این شرکت هنوز تاریخ عرضه‌ی جهانی وان پلاس ۱۰ پرو را اعلام نکرده و از طرف دیگر در مورد احتمال عرضه‌ی مدل سفید رنگ آن در بازارهای جهانی هم خبری منتشر نشده است.
https://mardomefarda.ir/vdci.ya5ct1appbc2t.html
منبع : مجله دیجی کالا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین