تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
کاروان حامل مهمات عربستان سعودی برای مزدورانش در استان مارب امروز هدف انفجار یک خودروی بمب گذاری شده قرار گرفت.
کاروان مهمات سعودی در مارب هدف انفجار قرار گرفت
به گزارش مردم فردا،انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در استان مأرب یمن کاروانی از کامیون‌های حامل مهمات از عربستان سعودی به ارتش وابسته به دولت مستعفی یمن را هدف گرفت.

پایگاه خبری اسپوتنیک به نقل از یک مقام نظامی دولت مستعفی یمن اعلام کرد: افراد ناشناس یک خودروی حامل مواد منفجره از نوع فورچونر را که در نزدیکی ایستگاه بن معیلی در شمال شهر مأرب قرار داشت، منفجر کردند آن هم درست زمانی که کامیون‌های حامل مهمات از بندر نشطون استان المهره در شرق یمن از طریق جاده بین المللی مواصلاتی بین استان‌های مارب و حضرموت در حال عبور از آن منطقه بود.

مقام نظامی دولت مستعفی افزود: این کمین که خساراتی در پی نداشت، دومین کمین در نوع خود برای محموله‌های پشتیبانی عربستان سعودی به ارتش(دولت مستعفی) یمن است، زیرا همین کامیون‌ها جمعه گذشته هم در حال عبور از شهر ثمود در شمال شرق استان حضرموت واقع در شرق یمن هدف انفجار یک بمب دستی قرار گرفتند.

این در حالی است که درگیری‌های جاری بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با نیروهای دولت مستعفی و متجاوزان ائتلاف سعودی در استان مارب همچنان ادامه دارد و صنعاء در آستانه تسلط کامل بر این استان با تسلط بر مرکز آن است.
https://mardomefarda.ir/vdci.5a5ct1azvbc2t.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین