تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۰۵
جالب است ۰
با هدفون ساخته شده توسط مهندس انگلیسی می‌توانید بدون نیاز به اینترنت گفتار را به ۳۷ زبان دنیا ترجمه کنید.
اولین هدفون مترجم جهان ساخته شد
به گزارش darhaya، دنی مانو، تاجر و مهندس بریتانیایی-غنائی اولین هدفون بی سیم جهان را ساخته است که به طور خودکار و بدون نیاز به اینترنت گفتار را به ۳۷ زبان ترجمه می‌کند. دنی که در انگلستان از والدینی غنایی به دنیا آمده و در دانشگاه آکسفورد بروکس تحصیل کرده است، موفق شده تا فناوری جدیدی ارائه کند که دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.
هدفون مترجم

قابلیت‌های هدفون جدید

مانو گفت:" هدفون‌های بی‌سیم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که باید با یک گوشی هوشمند جفت شوند و سیستم عامل بقیه کار‌ها را انجام می‌دهد. این نوآوری تبدیل متن به گفتار و گفتار به متن را ممکن می‌سازد، زیرا هدست بلوتوث به‌طور خودکار زبان مورد نظر را دریافت می‌کند و ترجمه گفتاری را در یک یا دو جمله ارائه می‌دهد. این اختراع موفقیت بزرگی در بازار‌های اروپا، ایالات متحده و آسیا به حساب می‌آید. این‌ها اولین هدفون هوشمند دنیا با ترجمه همزمان هستند و آنچه را که دیگران می‌گویند را به زبان مدنظر کاربر ترجمه می‌کنند، همچنین این هدفون دارای صدایی با وضوح بالا است."

هدفون بی سیم

وی همچنین خاطرنشان کرد که یک هدست دیگر به نام «Click S» وجود دارد که یک هدفون بی سیم هوشمند است که به کاربران امکان مکالمه و چت را می‌دهد. بر اساس گفته‌های Manu این هدفون از ۳۷ زبان اروپایی و آسیایی و ترجمه عربی استاندارد پشتیبانی می‌کند. این مهندس انگلیسی قرار است که در نمایشگاه "CAS ۲۰۲۲" در لاس وگاس آمریکا شرکت کند. او نوآوری‌هایی را که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود را هیجان انگیز توصیف کرد. به هر حال وجود افراد خلاق باعث شده تا دنیا به جای بهتری برای زندگی تبدیل شود و بدون وجود نوآوران و مبتکران زندگی در جهان شاید به شکل دیگری بود. حال دنیا مدیون مانو و اختراع فوق العاده او خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdca1.ny449n6kk5.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما