تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۰
جالب است ۰
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از رفع تصرف و آزادسازی ۳۰ هکتار از حریم و بستر رودخانه شهرچایی ارومیه خبر داد.
آزادسازی ۳۰ هکتار از حریم و بستر رودخانه شهرچایی ارومیه
به گزارش مردم فردا،به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، ناصر عتباتی افزود: از سالیان گذشته تصرفات و تملکات غیرقانونی متعددی در حریم رودخانه شهرچایی ارومیه به ویژه در منطقه بند که یک منطقه گردشگری و مورد استفاده عموم است، صورت گرفته و بناهای متعددی در قالب‌های مختلف بدون توجه به حریم رودخانه احداث شده است.
وی با بیان اینکه حریم رودخانه جزو بیت‌المال و مورد استفاده عموم است، ادامه داد: متاسفانه زمانی که این ساخت و سازها و تصرفات اتفاق می‌افتاد، متولیان آنچنان که باید ورود نکردند و باعث شده امروز ما با مسائل و مشکلاتی مواجه شویم.
عتباتی اظهارداشت: با توجه به تاکیدهای ریاست قوه قضاییه و برنامه‌هایی که دادگستری استان آذربایجان غربی درباره توجه جدی به مقوله حقوق بیت‌المال، اراضی، منابع آبی و حریم و بسترهای رودخانه‌ها دارد، حفاظت آنها نه تنها در این شهر بلکه در سطح استان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: به دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان تاکید شده که با همکاری و همراهی همه مسئولان، به ویژه متولیان عملیات آزادسازی حریم و بستر رودخانه شهرچایی ارومیه آغاز کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcd.j0o2yt0zza26y.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین