تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۰
جالب است ۰
هزینه تشکیل و آماده‌سازی کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو ۱۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.
۱۰۰ میلیارد هزینه آماده‌سازی کاروان ایران برای بازی‌های آسیایی
به گزارش مردم فردا،کمیته ملی المپیک با بررسی وضعیت رشته‌های مختلف، مصوب کردن برخی از آنها برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو و همچنین تهیه فهرست اولیه از ورزشکاران اعزامی، در واقع اقدامات لازم برای تشکیل کاروان شرکت کنند در این بازی‌ها را آغاز کرده است.
این کمیته همزمان برنامه ریزی برای آماده سازی این کاروان را هم در برنامه قرار داده است. طبق پیش بینی صورت گرفته و با در نظر گرفتن تعداد رشته‌ها، ورزشکاران اعزامی شان و تمام برنامه‌های مرتبط با آنها، بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان برای آماده سازی کاروان پیش بینی شده است.
نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی طی روزهای ۱۹ شهریورماه تا ۳ مهرماه سال آینده به میزبانی هانگژو چین و در ۴۰ رشته برگزار می‌شود.
دوومیدانی، بسکتبال، بوکس، شمشیربازی، والیبال، تیراندازی، قایقرانی، وزنه‌برداری، کشتی، تکواندو، کاراته، کوراش، ووشو، ورزش‌های صعودی، کبدی، اسکیت، تیروکمان، فوتبال، هندبال، شنا شیرجه واترپلو، ژیمناستیک، دوچرخه سواری، شطرنج، بازی‌های الکترونیک، سپک تاکرا، تنیس روی میز، اسکواش (بانوان)، بدمینتون، تنیس (بانوان)، سه‌گانه و سوارکاری ۳۱ رشته‌ای هستند که اعزام شان به بازی‌های آسیایی تصویب شده است.
https://mardomefarda.ir/vdcb.8baurhbgsiupr.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما