تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
حضور غیرقانونی تماشاگران در سالن والیبال با توجه به ممنوعیت حضور آن‌ها یکی از حواشی است که در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال رخ داد.
اتفاقات عجیب در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال
به گزارش مردم فردا،هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه، ۲۰ بهمن با برگزاری هفت دیدار در شهرهای سیرجان، آمل، تهران، ورامین، یزد، گنبد و رامسر پیگیری شد.
در یکی از دیدارهای این هفته، لبنیات هراز آمل با پیروزی سه بر یک مقابل شهرداری ارومیه هفدهمین برد خود را به دست آورد و به جایگاه دوم جدول رده‌بندی که پیش از دیدارهای امروز در اختیار پیکان بود صعود کرد.
این رقابت حساس که در آمل پیگیری می‌شد با حاشیه‌های زیادی همراه بود. در ست سوم این رقابت و در حالی که شهرداری ارومیه با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ پیش بود تصمیم داور باعث شد جنجالی بین دو تیم رخ دهد. داور معتقد بود که توپ به دست مدافع شهرداری ارومیه برخورد کرده و برای همین امتیاز را به هراز آمل داد. 
در این هنگام  بازیکنان شهرداری ارومیه و محمدرضا تندروان به عملکرد داوری اعتراض کردند اما داور بازهم امتیاز را به هراز آمل داد تا نتیجه ۱۳-۱۳ شود. 
نکته قابل توجه این رقابت حضور تعداد قابل توجهی تماشاگر در این بازی بود. باتوجه به این که فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده بود که تا پایان سال به دلیل شیوع اُمیکرون حضور تماشاگر در تمامی مسابقات ورزشی ممنوع است اما به نظر می‌آید که فدراسیون والیبال برنامه‌ای برای اجرای این قوانین ندارد.
طبق عکس‌های منتشر شده توسط فدراسیون والیبال و عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی حضور غیرقانونی تماشاگران در این بازی کاملا مشهود است و باید دید که آیا فدراسیون والیبال بازهم در مقابل این تخلف سکوت خواهد کرد یا خیر؟
عکس منتشر شده توسط فدراسیون والیبال و ورود غیرقانونی تماشاگران
پیش از این در هفته پنجم لیگ برتر والیبال تیم‌ راه‌یاب ملل مریوان میزبان شهداب یزد بود که با وجود ممنوعیت، تعدادی از هواداران تیم مریوان به سالن مسابقه وارد شده و بازی را از نزدیک تماشا کرده بودند. هم‌چنین در هفته اول لیگ برتر والیبال ایران در دیدار هورسان رامسر مقابل شهرداری ورامین اتفاقات عجیبی رخ داد. باشگاه والیبال هورسان رامسر پس از شکست از شهرداری ورامین اعلام کرد زمانی که شرایط بازی به سود هورسان بود حال و هوای سالن گل عباسی تغییر کرد و با جو ایجاد شده توسط تماشاگران ورامینی، تمرکز بازیکنان هورسان از دست رفت و دو ست پایانی را با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۰ مغلوب شدند! حضور غیرقانونی تماشاگران در لیگ برتر والیبال آن هم در هفته اول درحالی بود که فدراسیون والیبال چندی قبل در رابطه با این موضوع تذکر داد اما به نظر می‌رسید که فدراسیون در اجرای قوانین ناتوان است. 
به نظر می‌رسد اگر فدراسیون والیبال از همان هفته اول قاطعانه با متخلفان برخورد می‌کرد شاید اکنون این بی‌عدالتی‌ها  در نحوه برگزاری لیگ برتر والیبال رخ نمی‌داد و قانون برای همه تیم‌ها به صورت یکسان به اجرا در می‌آمد. 
در دیگر دیدار برگزار شده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم والیبال شهرداری ورامین به مصاف راه‌یاب مریوان رفت. شهرداری ورامین در این بازی ۲ بر ۳ از راه‌یاب ملل مریوان شکست خورد. در ست پنجم این رقابت و در امتیاز ۱۳ بر ۶ به سود راه‌یاب ملل برق ورزشگاه قطع و بازی برای لحظاتی متوقف شد.
موضوع حضور غیرقانوی تماشاگران در حالی است که این اتفاق برای چندمین بار تکرار می‌شود و به نظر می‌آید فدراسیون والیبال تمایلی به اصلاح آن ندارد!



 
https://mardomefarda.ir/vdch.inxt23nwiftd2.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما