تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۲
جالب است ۰
نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی تاکید کرد که کابینه‌اش تا زمان انتقال قدرت به یک دولت منتخب، به انجام وظیفه خود ادامه می‌دهد و تنها قدرت را به دولت منتخب در انتخابات تحویل می دهد.
نخست وزیر دولت لیبی برای تحویل قدرت شرط گذاشت
به گزارش مردم فردا،به نقل از سایت صدی البلد، عبد الحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی در سخنانی خطاب به مردم این کشور اظهار کرد: مردم عزت و احترام خود را دارند و از استمرار حضور نمایندگان در کرسی‌ها در طول این سال‌ها خسته‌ شده‌اند، ما حامی انتخابات و مخالف تمدید پارلمان هستیم و دولت تا زمان انتقال قدرت به یک دولت منتخب، به کار خود ادامه می‌دهد و تنها در صورت برگزاری انتخابات قدرت را تحویل  یک دولت منتخب می دهد.

الدبیبه در ادامه گفت: این تنها انتخاباتی است که به مراحل انتقالی پایان می‌دهد.

نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی افزود: هرگز اجازه نخواهیم داد طبقه سیاسی حاکم در طول سال‌های گذشته، برای سال‌های دیگری ادامه یابند.

او پیشتر اعلام کرده بود که دولت و شورای عالی لیبی با هرگونه تصمیم یک‌جانبه‌ای که بدون مشورت با همه طرف‌ها گرفته شود، مخالف هستند.

این اظهارات الدبیبه در واکنش به اقدام روز دوشنبه پارلمان لیبی در تصویب نقشه راه پیشنهادی کمیته پارلمانی برای مرحله آتی در این کشور بیان شدند.

دبیبه به شبکه ماهواره‌ای "لیبیا الاحرار" گفت: دیدارم با اعضای کابینه یک نشست هماهنگی برای شفاف‌سازی نظر دولت در حمایت از برگزاری انتخابات و روند قانون اساسی بود.
https://mardomefarda.ir/vdce.f8xbjh8vn9bij.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین