تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۶
جالب است ۰
شایعات موجود حاکی از آن است که شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه مجدد ردمی ۱۰ است. این گوشی جدید Redmi 10 2022 نام خواهد داشت. هنوز مطمئن نیستیم که این مدل دقیقا چه تفاوت هایی با نسخه ۲۰۲۱ دارد. اما می‌دانیم که همانند نسل پیشین از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و اولتراواید ۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند هم اکنون با تراشه MediaTek MT6769H در گیک بنچ ظاهر شده است.
گوشی Redmi 10 2022 در گیک بنچ مشاهده شد
به گزارش مردم فردا،گوشی Redmi 10 2022 به تراشه مدیاتک G88 مجهز است
در لیست منتشر شده، اشاره ای به نام مدیاتک G88 نمی‌شود. اما احتمالا تراشه MT6769H همان G88 مورد انتظار خواهد بود. همچنین امتیازات به دست آمده توسط گوشی Redmi 10 2022 با تراشه فوق الذکر مطابقت دارد. این تلفن هوشمند پس از گذراندن تست های GeekBench 5 موفق به دریافت امتیاز ۳۶۷ در بخش تک هسته ای، و امتیاز ۱۲۵۳ در بخش چند هسته ای شده است.

لیست گیک بنچ Redmi 10 2022
نسخه ۲۰۲۲ ردمی ۱۰ شیائومی همانند نسل قبلی خود به طور پیش‌فرض به یازدهمین نسخه اندروید مجهز خواهد بود. البته لیست گیک بنچ اشاره ای به نسخه MIUI این دستگاه نمی‌کند‌. ممکن است میان رده آینده شیائومی به رابط کاربری MIUI 13 مجهز باشد. زیرا این رابط کاربری بر پایه اندروید های ۱۱ و ۱۲ منتشر می‌شود. لیست گیک بنچ همچنین به میزان رم این تلفن هوشمند نیز اشاره می‌کند. رم این دستگاه ۴ گیگابایت بوده که نسبت به نسل قبل پیشرفتی ندارد.

گواهینامه های اتحادیه اروپا از چند ماه پیش نشان می‌دهد که این گوشی دارای باتری ۴,۹۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و با همچنین یک شارژر ۲۲.۵ واتی داخل جعبه آن وجود خواهد داشت. ما انتظار داریم که ردمی ۱۰ جدید نیز همانند نسل پیشین خود تنها از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی کند‌. اما شیائومی شارژر قدرتمند تری را در جعبه قرار خواهد داد که می‌توانید از آن برای سایر گجت های خود نیز استفاده کنید.


همان‌طور که GSMArena نیز اشاره می‌کند، متاسفانه هم اکنون نمی‌دانیم تفاوت این مدل جدید با نسخه موجود در بازار دقیقا در چه مواردی است. برای اطلاع از این موضوع به افشای جزئیات بیشتری نیاز داریم. انتظار می‌رفت این گوشی در ماه ژانویه و به همراه گوشی های سری 11T در هند معرفی شود. اما این موضوع، محقق نشد.

نظر شما چیست؟ آیا عرضه یک گوشی با همان ظاهر مشابه با نسل قبل و یا حتی سخت افزار مشابه، باعث افزایش فروش و جلب رضایت کاربران خواهد شد؟
https://mardomefarda.ir/vdch.xnxt23n6iftd2.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما