تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۴
جالب است ۰
فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای تصاحب اکتیویژن را عملی فراتر از تصوراتش خواند و گفت که هضم کردن تبدیل شدن مایکروسافت به یک ابر قدرت در صنعت بازی برایش آسان نبوده است.
مدیرعامل ایکس‌باکس: تصاحب اکتیویژن ماورای هر کاری بود که در عمرم انجام داده بودم
به گزارش مردم فردا،فیل اسپنسر (Phil Spencer) به عنوان مدیر عامل ایکس‌باکس در صحبت با نشریه‌ی Axios، فرآیند تصاحب آی‌پی Call of Duty را هولناک و بسیار سخت و پیچیده خواند.
وی گفت: «این عمل ماورای هر کاری بود که در عمرم انجام دادم. نمی‌دانم که برای پذیرش مسئولیت آن آماده و شایسته هستم و می‌توانم آن را به سرانجام برسانم یا خیر.»
گفتنی است که به موجب این قرارداد، مایکروسافت مالکیت مجموعه‌های افسانه‌ای نظیر Diablo و World Of Warcraft و حتی Crash Bandicoot را نیز به دست آورد.

هنگامی که از اسپنسر در مورد مدیر عامل جنجالی اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) یعنی بابی کوتیک (Bobby Kotick) سؤال شد، پاسخ مشخصی و روشنی ارائه نداد و در عوض با تمرکز روی کارمندان این شرکت این پرسش را مدیریت کرد. او با اشاره به اصلاحات داخلی این شرکت گفت: «صد درصد تمرکز ما روی تیم‌هایمان است. ما می‌دانیم که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و کار خودمان را می‌کنیم.»
این قرارداد احتمالاً مایکروسافت را به بزرگترین کارفرمای (از نظر تعداد کارمند) توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی در ایالات متحده و به یکی از بزرگترین آن‌ها در جهان تبدیل می‌کند. اسپنسر در این زمینه و عواقب احتمالی آن چنین گفت که: «من احساس نمی‌کنم با این قرارداد بتوانیم در موقعیتی قرار بگیریم که به تنهایی بتوانیم سیاست‌های جدیدی برای بازی‌های ویدیویی شکل دهیم. من می‌خواهم از چیزهایی که تیم‌های بازی‌سازی را بهتر می‌کند و شرایط را برای کارمندان بهتر و امن‌تر می‌کند دفاع کنم. فکر می‌کنم که ما در مورد آن چیزها علنی صحبت کرده‌ایم، اما هضم این موضوع که اکنون فوق‌العاده قدرتمند هستیم و قدرتمان محدودیتی ندارد برایم سخت و باورنکردنی است.»
انتظار می‌رود که قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد در طول سال مالی ۲۰۲۳ بسته شود.
https://mardomefarda.ir/vdce.e8xbjh8fo9bij.html
منبع : گیم فا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما