تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۶
جالب است ۰
نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه اقتصاد ایران و ایرانیان باید اولویت عموم صاحب‌منصبان باشد، تاکید کرد: نمایندگان در تعامل با دولت و با فراخواندن تمامی دیدگاه‌های متفاوت علمی صاحب‌نظران، بودجه مطلوب ملت را تصویب کنند.
نماینده سابق مجلس: دارو، پفک نیست که افزایش نجومی قیمت آن اهمیتی نداشته باشد
به گزارش مردم فردا،کمال‌الدین پیرموذن ، نماینده سابق مجلس با ارزیابی عملکرد نمایندگان مجلس در بررسی لایحه بودجه سال آینده اظهار کرد: بی‌تردید بررسی دقیق و عالمانه لایحه بودجه سالانه و تصویب آن، مهم‌ترین و خطیرترین وظیفه نمایندگان مجلس است، اما آنچه این روزها از عملکرد کمسیون تلفیق و اظهارات پراکنده برخی از نمایندگان به گوش ملت می‌رسد خلق پول و افزایش بی‌رویه مالیات و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و مواردی از این دست است.
 
وی با تاکید بر اینکه درصورت تصویب نهایی این موارد در سال آتی فقرا فقیرتر و غنی‌ها، پولدارتر می‌شوند، تصریح کرد: آثار زیان‌بار و خسران‌آور خلق پول و افزایش لجام‌گسیخته نقدینگی و تورم و گرانی، اقشار متوسط و ضعیف جامعه را با مشکلات متعدد معیشتی مواجه می‌کند و در تنگنای فقر و فساد قرار می‌دهد.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: اگر ارز دارو، نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی حذف شود، اقشار آسیب‌پذیر جامعه تاب فشارهای زندگی را نخواهند آورد. بی‌شک با تعامل عزتمندانه با دنیا و افزایش ثروت ملی و صادرات و اقتصاد مولد می‌توان عالمانه اقتصاد بیمار کشور را جراحی کرد.

پیرموذن با بیان اینکه دارو، پفک نیست که افزایش نجومی قیمت آن اهمیتی نداشته باشد، تصریح کرد: این شرایط منجر می‌شود که رنج بیمار و بیمارداران بیشتر شود یا شرمندگی مردم برای ناتوانی در تامین نان سفره‌هایشان افزایش یابد و وظیفه دولت و مجلس همین است که اجازه بروز چنین اوضاعی را تحت هیچ شرایطی ندهد.

وی افزود: امیدوارم نمایندگان ملت به شکلی عالمانه و با بهادادن به ارتباط موثر با دنیا و افزایش ثروت ملی، فارغ از شعارها به داد ملت برسند؛ همانطور که اقصاد مولد آلمان و ژاپن با بهادادن به اقتصاد مولد و به‌روز از زیر خروارها خرابه جنگی بیرون آمدند و رشد کردند.

نماینده سابق مجلس در پایان اظهار امیدواری کرد: اگر چنین عمل کنیم ایران رشید اسلامی هم با بهادادن به اقتصاد مولد و رشد اقتصادی، افزایش کیفیت زندگی ایرانیان را شاهد خواهد بود. بنابراین نمایندگان بیش از پیش در تعامل با دولت و با فراخواندن تمامی دیدگاه‌های متفاوت علمی صاحب‌نظران،  بودجه مطلوب ملت را تصویب کنند. امروز اقتصاد ایران و ایرانی باید اولویت عموم صاحب‌منصبان باشد.
https://mardomefarda.ir/vdcg.w9wrak93wpr4a.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما