تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵
جالب است ۰
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باند جعل مدارک تحصیلی با پیگیری‌های مرکز حراست دانشگاه آزاد و اقدام بموقع مراجع قضایی و نیروی انتظامی شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.
اعضای باند جعل مدارک تحصیلی با پیگیری‌های مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی‌ و دستگیر شدند + عکس
  به گزارش مردم فردا، سیروس صابری، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با اعلام خبر شناسایی و بازداشت اعضای چند باند جعل مدارک تحصیلی، گفت: از مردادماه سال جاری برخورد با باندهای جعل مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت و با اقدامات خاص اطلاعاتی و بررسی‌های بسیار، باندهای جعل مدارک تحصیلی دانشگاهی شناسایی شدند.
وی افزود: پس از در اختیار قرار دادن اطلاعات به دست آمده از سوی مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به مراجع قضایی و انتظامی، بررسی موضوع آغاز شد و متهمان جعل توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر مبنای اطلاعات مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، مشخص شد که این باندهای جعل با دریافت مبالغ هنگفت مدارک تحصیلی دانشگاه‌های مختلف دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی را در مقاطع مختلف صادر می‌کردند. گزارش‌های مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی سبب شد که پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و روند قضایی این باند را در دستور کار قرار دهد.
صابری با تاکید بر اینکه این باند جعل مدارک تحصیلی هیچ ارتباطی با دانشگاه آزاد اسلامی ندارد، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های پلیس آگاهی تهران، متهم اصلی با تعداد زیادی مدرک جعلی دستگیر شد. متأسفانه این باند علاوه بر جعل مدرک اقدامات مجرمانه دیگری نظیر جعل برگه‌های واکسن، جعل اسناد ملکی و تعرض به دختران بی‌سرپناه را انجام می‌داد. هم‌اکنون ۵ متهم اصلی این پرونده دستگیر شده‌اند و مراحل قضایی پرونده در حال انجام است.
وی تاکید کرد: مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی از یک سال و نیم پیش برای شناسایی باندهای جعل مدارک تحصیلی اقدام کرده و عرصه را برای اقدامات مجرمانه این باندها تنگ کرده است، البته همچنان بررسی‌ها تا شناسایی تمامی این باندها ادامه دارد.
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به مردم توصیه کرد که نباید تحت تأثیر اقدامات فریبکارانه سودجویان قرار گیرند و دریافت مدارک دانشگاهی را از مبادی رسمی دنبال کنند.
وی اعلام کرد: پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی تنها از طریق آزمون‌های رسمی و مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی این دانشگاه صورت می‌گیرد و هیچ راه دیگری برای پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد، بنابراین افراد نباید فریب سودجویان را بخورند، چرا که صدور مدرک جعلی قابل شناسایی است و عواقب ناشی از صدور مدرک تحصیلی جعلی متوجه استفاده‌کنندگان است.
اعضای باند جعل مدارک تحصیلی با پیگیری‌های مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی‌ و دستگیر شدند + عکس
اعضای باند جعل مدارک تحصیلی با پیگیری‌های مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی‌ و دستگیر شدند + عکس
 
https://mardomefarda.ir/vdce.x8xbjh8pz9bij.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما