تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۰
جالب است ۰
محمد علیزاده در حاشیه سومین روز جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تا وقتی که موسیقی پاپ در بخش جانبی جشنواره موسیقی فجر قرار ندارد جذابیت زیادی برای مخاطب نخواهد داشت، گفـت: یکی از نقاط ضعف جشنواره موسیقی فجر قرار نگرفتن موسیقی پاپ یا مردمی در بخش اصلی و داوری ها است.
محمد علیزاده: جایگاه موسیقی پاپ در بخش اصلی جشنواره فجر خالی است
به گزارش مردم فردا،وی با بیان اینکه در جشنواره موسیقی فجر تنها به بخش سنتی و مقامی توجه می شود که خود بنده نیز در این حوزه فعالیت کردم، افزود: در سال‌های گذشته تنها در جشنواره موسیقی فجر به اجرای کنسرت می پرداختیم که این کار را در دیگر روزهای سال نیز انجام می دهیم.

علیزاده گفت: اگر موسیقی پاپ به بخش اصلی برود تاثیر بسیاری در پیشرفت موسیقی دارد، هنگامی که موسیقی به بخش اصلی و رقابتی برود اعتبار کسب می کند. 

این خواننده موسیقی پاپ با بیان اینکه با بازیگران سینمایی زیادی دوست هستم، گفت: با محسن کیایی رفاقت دیرینه دارم و در دوره ای  با وی در تئاتری همکاری موسیقیایی داشتم.

این خواننده موسیقی پاپ اضافه کرد: علاقه زیادی به موسیقی آرمان موسی پور دارم و شکل کار های این هنرمند را دوست دارم. 

وی گفت: سوژه های ترانه هایی که می گویم از برخی صحنه های فیلم های عاشقانه ایده می گیرم.

علیزاده در خصوص پرسشی مبنی بر اینکه کدام  اثرتان در دست انتشار است، گفت: در ابتدای اسفند ماه یک تک ترک با عنوان چند سالته ، منتشر خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdca.unek49nia5k14.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما