تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
ایرپادز پرو ۲ یکی از محصولات پرطرفدارای است که خریداران زیادی منتشر معرفی و عرضه آن هستند. اصولا اپل سعی دارد هر نسل بهبودهای مشخصی را در محصولات خود اعمال کند. بر همین اساس اخباری منتشر شده که گویا عرضه AirPods Pro 2 با یک ویژگی از محصولات سامسونگ در سال ۲۰۱۸ همراه خواهد شد.
عرضه AirPods Pro 2 با یک ویژگی از محصولات سامسونگ
به گزارش مردم فردا،عرضه AirPods Pro 2 با قابلیتی که پیش‌تر در محصولات سامسونگ رویت شده است…!
اخیرا اخبار و شایعات بسیاری درباره AirPods اصلی اپل مطرح شده است که به آن‌ها نسل سوم ایرپادز نیز گفته می‌شود. اما AirPods محبوب اپل به نظر یک ارتقای اساسی خواهد بود. اپل مطمئنا هیچ عجله‌ای برای انجام هر گونه بازطراحی در AirPods Pro خود ندارد. همچنین باید گفت که این محصول از تمام ویژگی‌های مهمی که تا به امروز دیده‌ایم، مانند صدای فضایی و شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند.

اما از سویی دیگر، شایعات تاکید داشته‌اند که AirPods Pro 2 در اواخر سال ۲۰۲۲، همراه با آیفون ۱۴ معرفی و عرضه خواهند شد. با این حال که تا کنون اطلاعات زیادی در مورد AirPods Pro 2 اپل منتشر شده، تحلیلگران ادعا می‌کنند که این گجت محبوب به صورت مجدد طراحی خواهند شد. برخی ادعا می‌کنند که اپل حتی پایه‌های ایرپادز را نیز در طراحی نهایی حذف خواهد کرد. موضوعی که می‌تواند حس و حال جدیدی به آن ببخشد.

در حال حاضر، اطلاعات مهمی که از مارک گورمن و دبیو وو در بلومبرگ منتشر شده است، ادعا می‌کند که AirPods Pro 2 اپل به سنسورهای تناسب اندام مجهز خواهد شد. ظاهرا، شما می‌توانید تمرینات خود را بدون نیاز به یک اپل واچ یا آیفون پیگیری و مدیریت کنید. این سنسورهای جدید در ایرپادز پرو ۲ احتمالا می‌توانند مهم‌ترین قابلیت کاربردی آن باشند تا این کار را به بهترین شکل انجام دهند. حال تصور کنید اگر یک اپل واچ نیز با آن‌ها مچ و جفت شود تا چه اندازه می‌توانند کاربردی‌تر باشند.

استفاده ایرپادز پرو ۲ از سنسورهای تناسب اندام تا چه اندازه امکان پذیر است؟
پیش از این نیز دیده‌ایم که Gear Iconx سامسونگ در سال ۲۰۱۸ به عنوان یکی از بهترین ایربادزهای بازار معرفی شدند. Gear iconx دارای ۴ گیگابایت حافظه برای ذخیره از موسیقی است و و همچنین سنسورهایی برای ثبت و پیگیری تمرین‌های شما دارد.

با این حال، در ایرپادزهای جدید گلکسی، خصوصا گلکسی Buds 2، به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته تا ویژگی‌های مرتبط با تناسب اندام را رها کند. شاید این قابلیت برای سامسونگ هزینه زیادی داشته و یا شاید خریداران به چنین ویژگی خاصی چندان علاقه‌مند نبوده‌اند. هر چالشی که سامسونگ را مجبور به رها کردن این قابلیت در نسل‌های بعدی هدفون خود کرده است، این سوال را مطرح می‌کند که چگونه اپل با این چالش‌ها مقابله خواهد کرد؟

یکی دیگر از تحلیلگران و افشاگران محبوب محصولات اپل یعنی Ming Chi Kuo گفته است تراشه H1 که در نسل فعلی AirPods قرار دارد نیز در خط تولید جدید سری Pro 2 هم استفاده خواهد شد. این تراشه H1 وظیفه حذف نویز صدا را دارد. از طرفی گویا این گجت به شما این امکان را می‌دهد که از AirPods Pro جدید لذت بیشتری ببرید. این موضوع کاملا منطقی است، زیرا پلتفرم موسیقی اپل تغییرات بسیاری داشته است.

به گفته phonearena، انتظار می‌رود که AirPods Pro 2، مانند نسل سوم AirPods، دارای گواهی مقاومت در برابر آب باشد. در هر صورت تا انتشار اخبار و اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.
https://mardomefarda.ir/vdci.wapct1aw5bc2t.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما