تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
نیویورک تایمز اعلام کرد که بازی Wordle، عنوان محبوب مبتنی بر وب ماه‌های اخیر را با قیمتی 7 رقمی خریداری کرده است.
نیویورک تایمز یک بازی محبوب را خرید
به گزارش مردم فردا،بازی Wordle که توسط «جاش واردل» (Josh Wardle) ساخته شده است، در چند ماه گذشته میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کرده و به لطف ویژگی‌های ساده‌ای مانند اشتراک‌گذاری امتیاز و گیم پلی بسیار ساده، مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته است.

واردل اخیرا در مصاحبه‌ای با TechCruch اعلام کرده بود که یکی از نکات مهم Wordle رایگان بودن آن است و او علاقه‌ای به کسب درآمد از آن ندارد. با این وجود، او در آن زمان همچنین توضیح داد که مذاکره نکردن با افرادی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بازی هستند کار احمقانه‌ای خواهد بود.

بازی Wordle پولی خواهد شد؟
نیویورک تایمز اعلام کرد Wordle هنگامی که به سایت NYT منتقل شود، برای بازیکنان جدید و فعلی رایگان خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها در برنامه‌های آینده خود قصد کسب درآمد از بازی را دارند یا خیر. در بیانیه رسمی این نشریه نوشته شده «بازی در ابتدا برای بازیکنان جدید و موجود رایگان باقی خواهد ماند» بنابراین وجود کلمه «در ابتدا» می‌تواند به معنای ایجاد تغییراتی در آینده باشد.

واردل در بیانیه‌ای که خرید بازی را اعلام می‌کند، توضیح داد که با نیویورک تایمز همکاری خواهد کرد تا اطمینان داشته باشد بردها و نتایج کاربران در طول انتقال محفوظ باقی می‌مانند.

Wordle از اوایل ماه ژانویه به تیتر اصلی بسیاری از سایت‌ها تبدیل شده بود، زیرا با افزایش محبوبیت بازی، توسعه‌دهندگان نیز تلاش داشتند تا از موفقیت آن استفاده کنند و اپلیکیشن‌های شبیه سازی شده آن را منتشر کنند. با این وجود، Wordle همیشه یک بازی تحت مرورگر بوده و نسخه اندروید و iOS آن هنوز در دسترس قرار نگرفته است اما برخی توسعه‌دهندگان نسخه‌های پولی شبیه به آن را منتشر کرده‌اند.

اکنون که بازی توسط نیویورک تایمز خریداری شده، احتمالا در آینده شاهد اپلیکیشن رسمی آن خواهیم بود، زیرا نیویورک تایمز هم اکنون اپلیکیشن جدول خود را در اپ استور و گوگل پلی منتشر کرده است.
https://mardomefarda.ir/vdcg.w9wrak9ntpr4a.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما