تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۲
جالب است ۰
مدافع پیشین تیم ملی گفت: با توجه به شناختی که اسکوچیچ در چند سال حضورش در ایران دارد می‌تواند تیم ملی را در جام جهانی هدایت کند.
اسکوچیچ از فوتبال ما شناخت دارد
به گزارش مردم فردا،صادق ورمزیار در خصوص صعود ایران به جام جهانی گفت: قبل از هر چیز باید صعود ایران به جام جهانی را تبریک بگویم. با شرایط سختی که داشتیم توانستیم عراق پرقدرت را شکست داده و زودتر از موعد مقرر به جام جهانی صعود کنیم. با اینکه طارمی با شرایطی خیلی سخت به ایران رسید اما توانست با تک گلی که به ثمر رساند ایران را به جام جهانی هدایت کند ضمن اینکه یکی از بهترین‌های میدان، دروازه بان عراق بود که چندین بار فرصت گلزنی را از بچه‌های ایران گرفت.
وی افزود: یک بار دیگر راهی جام جهانی شدیم. کار در دور مقدماتی با حضور در جام جهانی بسیار متفاوت خواهد بود. نیاز است که هر چه زودتر همه دست به دست هم دهند تا با یک برنامه ریزی صحیح، تیم ملی کشورمان آماده حضور درجام جهانی باشد.
ورمزیار ادامه داد: بازی‌های تدارکاتی خوب با تیم‌های قدرتمند اروپایی می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد. وقتی که ملی پوشان ما مقابل تیم‌های بزرگ قرار بگیرند ترس شأن خواهد ریخت. اگر چه بازیکنانی مثل آزمون، طارمی، حاج صفی و چند نفر دیگر در اروپا بازی می‌کنند و شناخت خوبی از اروپایی‌ها دارند اما باید با تیم‌های بزرگ و قدرتمند بازی کنیم تا نقاط ضعف ما توسط کادر فنی برطرف شده و یک تیم آماده باشیم که در جام جهانی مقابل رقبا قرار می‌گیریم.
وی ادامه داد: ما نفرات خوبی داریم و باید تمرکزمان بر این باشد که بتوانیم به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم. در چند سال گذشته در همان مرحله اول باقی ماندیم ولی با توجه به نفرات خوبی که داریم می‌توانیم هدفی دیگر داشته و با ارائه بازی‌های خوب به دور بعد صعود کنیم. البته بستگی به این دارد که در چه گروهی قرار بگیریم و باید آرزو کنیم گروهی آسان باشد تا راه برای صعود ما هموار شود.
ورمزیار در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها اعتقاد دارند بهتر است کادر فنی بزرگ‌تری جایگزین اسکوچیچ و همکارانش شود گفت: باید ببینیم که دنبال چه چیزی هستیم. اسکوچیچ چندین سال است که در فوتبال ما حضور دارد. فوتبال ما را به طور کامل می‌شناسد. از بازیکنان شناخت کامل دارد و اعتقاد دارم با این شرایط ۵۰ درصد از راه را رفته ایم. اسکوچیچ باید بماند و با تیم ملی به جام جهانی برود. او با توجه به شناخت از روحیات و خصوصیات اخلاقی بازیکنان ایران که دارد بهتر می‌تواند با آنها ارتباط برقرار کند. بنابراین برکناری او به صلاح نیست و اعتقاد دارم می‌تواند با تیم ملی در این تورنمنت بزرگ موفق باشد.
مدافع پیشین تیم ملی در پایان و در خصوص انتقادهایی که از دعوت نشدن حسینی و حضور اخباری در تیم ملی شده است گفت: در اینکه حسینی شایسته حضور در تیم ملی بود شکی نیست. او بهترین دروازه بان لیگ امسال است اما این کادر فنی است که باید پاسخگوی دعوت اخباری باشد. شاید هم با توجه به اینکه تیم ملی ما صعود کرده است کادر فنی می‌خواهد برخی بازیکنان را محک بزند تا بهترین‌ها را برای جام جهانی انتخاب کند ضمن اینکه زمان زیادی تا شروع جام جهانی باقی مانده و بازیکنان می‌توانند با عملکردی خوب، سرمربی تیم را وادار کنند تا آنها را به تیم ملی دعوت و مسافر جام جهانی شوند.
 
https://mardomefarda.ir/vdcg.79wrak9tzpr4a.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما