تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۰
جالب است ۰
قهرمان پرتاب دیسک آسیا و نایب قهرمان المپیک گفت:‌ دوومیدانی در بازی‌های آسیایی همیشه مدال آور بوده و در این دوره نیز در بدترین حالت سه مدال می‌گیریم.
حدادی: در بدترین حالت 3 مدال بازی‌های آسیایی می‌گیریم
به گزارش مردم فردا،احسان حدادی در مورد شرایطش اظهار داشت: تمرینات خوبی را سپری می‌کنم. مرحله اول اردویم در کیش به پایان رسید و بعد از چند روز دوباره به کیش باز می‌گردم. برنامه‌ام برای بازی های آسیایی این است که 90 درصد اردوها در ایران باشد و فقط برای مسابقات به خارج می‌روم و بر می‌گردم. باور کنید من دوست دارم تمام اردوها در داخل کشور باشد، چون راحت تر هستم. پارسال هم اگر آمریکا رفتم فقط به خاطر مربی‌ام بود، اگر او به کیش می‌آمد، از هر لحاظ برایم بهتر بود. خوشبختانه الان در کیش همه امکانات فراهم است و مشکلی نداریم.
حدادی ادامه داد: شاید برای کسی که تازه ورزش را شروع کرده اردوی خارجی جذاب باشد، اما برای من که 20 سال ورزش حرفه‌ای می‌کنم واقعا دیگر سخت است. چه کسی دوست ندارد کنار خانواده و دوستانش تمرین کند؟ اینجا بهشت تمرین و اردو است.
* دوومیدانی در بدترین حالت 3 مدال بازی‌های آسیایی می‌گیرد
وی در مورد اینکه گفته می‌شود شانس مدال دوومیدانی برای بازی های آسیایی کم است، گفت: دوومیدانی همیشه اینطور بود که 2، 3 مدال کسب کرده است. حالا برخی اوقات 5 مدال گرفته و برخی اوقات هم 3 تا. خودم می‌توانم با پرتاب 62 متری هم می‌توانم به آن برسم، اما من هدفم 62 متر نیست و می‌خواهم 65 متر پرتاب کنم.
رکورد دار پرتاب دیسک آسیا ادامه داد: وقتی می‌توانیم بگوییم عملکرد دوومیدانی ضعیف است که هیچ مدال نگیرد، نه اینکه با 3 مدال بگوییم ضعیف است. به نظرم در بدترین حالت ما 3 مدال را قطعا کسب می‌کنیم. متاسفانه در 4، 5 سال گذشته همه کسانی که مدال می‌گرفتند را کنار گذاشتند و گفتند در دوومیدانی نباشید. الان هم یک سری جوان آمده‌اند  که نیاز به زمان دارند. در مجموع فکر نمی‌کنم زیر 3 مدال بگیریم که در پرتاب‌ها و دوها خواهد بود.
* مربی خارجی فعلا نه
حدادی با اشاره به اینکه تنها تمرین می‌کنم، گفت: فعلا تمرینات اولیه را انجام می‌دهم و با توجه به اینکه وضعیت مالی فدراسیون ها خوب نیست، پولی وجود ندارد که بخواهم مربی هم استخدام کنم. البته شاید در میانه راه از برخی مربیان خارجی کمک بگیرم.
* مشکلی برای بازی‌های آسیایی ندارم
وی در خصوص اینکه وضعیت آسیب دیدگی کمرش به کجا رسید، عنوان کرد: خوشبختانه با فیزیوتراپی که انجام دادم وضعیت خیلی بهتر شده و قطعا برای بازی‌های آسیایی مشکلی ندارم. امسال به خاطر اینکه نتوانستم تمرینات خوبی را انجام دهم، در المپیک عملکرد خوبی نداشتم، اما قطعا فشار بازی‌های آسیایی کمتر و انگیزه اش است. در المپیک اگر 65 متر هم پرتاب می‌کردم، باز هم به مدال نمی‌رسیدم.
قهرمان 4 دوره بازی‌های آسیایی در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های آسیایی آخر مسابقه رسمی ات است، یا خیر، اظهار داشت: همه چیز به شرایط بدنی ام بستگی دارد، اما این آخرین حضور من در بازی‌های آسیایی خواهد بود.
با اشاره به اینکه باید هوای دوومیدانی را بیشتر داشته باشند، تاکید کرد: این رشته 24 ماده دارد که هر کدام در جاهای مختلف تمرین می‌کنند. نمی‌توانیم توقع زیادی داشته باشیم، اما حمایت‌ها کافی نباشد. در حال حاضر ورزش تنها چیزی است که می‌تواند دل ملت را شاد کند.
* دوستان دخالت‌ها را در کمیسیون ورزشکاران انجام دادند
عضو کمیسیون ورزشکاران در مورد وضعیت این کمیسیون گفت: کمیسیون کار خودش را می‌کند و در آخرین جلسه به دلیل حضور در اردو، نتوانستم شرکت کنم. امیدوارم دوستان کمتر در کار کمیسیون دخالت کنند. البته دخالت‌ها انجام شد، اما به هرحال باید یک روزی پاسخگو باشند.
https://mardomefarda.ir/vdcj.vetfuqexysfzu.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما