تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۸
جالب است ۰
با حمایت کمیته ملی پارالمپیک، ورزشکار پارااسکی در رشته آلپاین برای افزایش امتیاز خود جهت شرکت در بازی‌های پارالمپیک زمستانی عازم جمهوری چک می‌شود.
شانس دوباره کمیته ملی پارالمپیک به ورزشکار پارا اسکی برای اعزام به چین!
به گزارش مردم فردا،احمد جعفری  اظهار کرد: برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک زمستانی ۷ سال بود که به صورت حرفه‌ای در رشته آلپاین تمرین می کردم تا شرایط حضورم در این بازی‌ها فراهم شود، دوره قبل نیز که این رقابت‌ها در کره‌جنوبی برگزار شد نزدیک به اعزام از سوی کمیته ملی پارالمپیک خط خوردم، این دوره نیز با وجود کسب سهمیه، باز هم کمیته ملی پارالمپیک به دلیل اعزام کیفی مانع حضور من در این بازی‌ها شده بود که تصور چنین اقدامی را از سوی کمیته ملی پارالمپیک نداشتم.
او گفت: پس از پیگیری‌های زیاد کمیته ملی پارالمپیک در جهت کمک برای افزایش امتیازم برای حضور در بازی‌های پارالمپیک زمستانی، مقدمات اعزام من را به مسابقات بین‌المللی جمهوری چک را فراهم کرده که قرار است در رشته آلپاین و در دو ماده (مارپیچ کوچک و بزرگ) که ۲۰ تا ۲۳ بهمن برگزار می‌شود، حضور پیدا کنم.
این ورزشکار پارااسکی خاطرنشان کرد: به طور جدی تمریناتم را در پیست اسکی دیزین صبح و بعدازظهر پیگیری می‌کنم تا از شانس دوباره‌ای که کمیته ملی پارالمپیک به من داده است، به خوبی استفاده کنم تا برای دومین بار بازی‌های پارالمپیک زمستانی چین را از دست ندهم.
جعفری در پایان خاطرنشان کرد: من با اسکی بزرگ شده‌ام و حتی زمانی که از لیست نفرات اعزامی به بازی‌های زمستانی خط خوردم ناامید نشدم و هم‌چنان تمریناتم را در پیست اسکی دیزین دنبال می‌کردم، در حال حاضر نیز انگیزه‌ام برای اعزام به این بازی‌ها چند برابر شده و امید وارم که با کسب بهترین امتیاز در جمهوری چک، جزو ۴ ورزشکار اعزامی به بازی‌های پارالمپیک زمستانی قرار بگیرم.
 
https://mardomefarda.ir/vdcd.50s2yt0xza26y.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما