تاریخ انتشار :جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۰
جالب است ۰
یک مقام دیپلماتیک فرانسوی روز پنجشنبه مدعی شد در روند مذاکرات مسائل اصلی مورد توجه قرار نگرفته‌اند و مذاکرات وین پیش از فرا رسیدن ماه تعیین کننده فوریه به تغییر رویکرد نیاز دارد.
ادعای مقام فرانسوی: مذاکرات وین به تغییر رویکرد نیاز دارد
به گزارش مردم فردا،به نقل از "رویترز"،  این مقام دیپلماتیک فرانسوی که نخواست نامش فاش شود، پس از دیدار وزرای خارجه انگلیس، فرانسه، آلمان و آمریکا در برلین به خبرنگاران گفت: پیشرفت جزئی، کم و آهسته در مورد موضوعاتی وجود دارند که ما می‌دانیم مسائل اصلی مذاکرات نیستند. 
وی افزود:  اگر ایران به این مسیر در سطح هسته‌ای ادامه دهد و مذاکرات به همین منوال پیش برود، ما موفق نخواهیم شد این کار (بازگشت به توافق) را انجام دهیم. 
این مقام فرانسوی حاضر به تعیین ضرب الاجل نشد اما ادعا کرد که روند فعلی قابل دوام نیست. 
وی گفت: از نظر ما، تغییر رویکرد ضروری به نظر می‌رسد. من فکر می‌کنم که ماه فوریه کاملا تعیین کننده خواهد بود. قرار نیست ما در وین در ماه‌های مارس، آوریل، می‌و غیره اینگونه ادامه دهیم. 
ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه نیز روز پنجشنبه در برلین آلمان در تداوم بکارگیری تاکتیک بکارگیری ضرب الاجل برای فشار بر ایران در میز مذاکره اعلام کرد که مذاکرات وین باید تسریع شود. 
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از "خبرگزاری فرانسه"، وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرد برای احیای برجام، باید روند مذاکرات تسریع یابد. 
 
https://mardomefarda.ir/vdcg.w9wrak9zypr4a.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین