تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۰
جالب است ۰
روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ باید به زودی تصمیم نهایی درباره آینده‌اش را بگیرد. قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ در تابستان 2023 به پایان می‌رسد اما احتمال جدایی او از این تیم در تابستان پیش رو وجود دارد.
دو راهی لوا در بایرن/ تمدید یا جدایی در تابستان
به گزارش مردم فردا،باشگاه بایرن خط مشی مشخصی برای تمدید قرارداد با بازیکنان بالای 30 سال دارد و هر بار قرارداد این بازیکنان را تنها به مدت یک سال تمدید می‌کند اما آماده است که استثنایی برای این مهاجم لهستانی قائل شود.
با این حال شایعات بسیاری درباره تصمیم این بازیکن به جدایی از بایرن مونیخ در هفته‌های اخیر به گوش رسیده که ممکن است باعث تغییر شرایط شود.
روزنامه آلمانی بیلد مدعی شده که بایرن آماده است تا پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با دستمزد فعلی یا تمدید دو ساله در صورت کاهش دستمزد به او ارائه کند.

اما عملکرد درخشان این بازیکن 33 ساله باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی شرایط جذب او را مدنظر داشته باشند و همین موضوع ممکن است بایرن را وادار به فروش این بازیکن در تابستان پیش رو کند.
این باشگاه به هیچ وجه قصد ندارد به لواندوفسکی اجازه دهد که تا پایان مهلت قراردادش در سال 2023 در  این تیم مانده و سپس به عنوان بازیکن آزاد این باشگاه را ترک کند.
اولیور کان، کارل هاینس رومنیگه و حسن صالح حمیدزیچ، مدیران بایرن مونیخ، امیدوار هستند که لوا هرچه زودتر تصمیمش برای آینده را مشخص کند تا آنها بدانند که باید برای جذب یک مهاجم اقدام کنند یا خیر.
گفته می‌شود که ارلینگ هالند یکی از گزینه‌های جدی بایرن برای جانشینی این مهاجم به حساب می‌آید.
به گفته ترانسفر مارکت، ارزش لواندوفسکی در حال حاضر 50 میلیون یورو است و این مبلغی است که بسیاری از باشگاه‌ها حاضر هستند برای جذب این مهاجم بایرن پرداخت کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcj.yetfuqeyisfzu.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما