تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۳
جالب است ۰
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات ویژه در عمق خاک امارات متحده عربی خبر داد.
ضربه معنادار مبارزان یمنی در عمق خاک امارات؛ ابوظبی هدف قرار گرفت
به گزارش مردم فردا،به دنبال وقوع انفجار مذکور آتش سوزی گسترده‌ای در منطقه المصفح به وقوع پیوسته است. المصفح یک منطقه صنعتی است که در جنوب غرب شهر «ابوظبی» امارات واقع شده است.
«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (دوشنبه) گفت که در ساعات آتی جزئیات این حمله را خبررسانی خواهد کرد. همزمان انفجارهای شدید ابوظبی پایتخت امارات را لرزاند و منابع اماراتی از انفجار در سه تانکر حامل نفت در منطقه المصفح در امارات و آتش‌سوزی پس از آن خبر دادند.
تسلط یمنی ها بر ساختار سیستم پدافنی امارات
در حالی مسئولان اماراتی در واکنش اولیه به موضوع مدعی خاموش بودن پدافند هوایی خود شده اند که نفس این اعتراف نشان از تسلط یمنی ها بر ساختار سیستم پدافنی امارات دارد که از کوچکترین فرصت برای حمله استفاده کرده است.

ضربه امروز مبارزان یمنی در هدف قرار دادن فرودگاه و تانکرهای سوخت در پایتخت امارات از دو جهت اهمیت دارد، ابتدا نفس حمله  به پایتخت امارات و بعد مسافت پهپادی عمل کننده و دوم تسلط اطلاعاتی یمنی ها بر ساختار پدافند هوایی امارات.

پلیس ابوظبی ضمن تأیید خبر وقوع انفجار در منطقه المصفح گفته است: هنوز گزارشی در خصوص خسارت‌های احتمالی آتش سوزی در مصفح گزارش نشده است. بنا بر اعلام پلیس، یک آتش‌سوزی هم در محوطه ساخت‌وسازهای جدید در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی روی داده است اما تلفاتی به دنبال نداشته است.
بخیتی: عملیات امروز در عمق استراتژیک امارات صورت گرفت
عضو دفتر سیاسی انصارالله در گفتگو با الجزیره گفت: ما از هیچکسی دستور نمیگیریم ولی در مقابل با آمریکا که دشمن ماست ایستاده ایم. تا زمانی که حمله عربستان و امارات به یمن ادامه داشته باشد ما هم به عمق این کشورها تهاجم خواهیم داشت.

تهیه کننده: معصومه حامدی بستان آباد
https://mardomefarda.ir/vdch.vnit23nwmftd2.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین