تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۰
جالب است ۰
با صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت و دیگر نهادهای قانونی دیدار تیم ملی فوتبال ایران در برابر عراق و امارات در روزهای 7 و 12 بهمن در استادیوم آزادی به طور حتم با حضور تماشاگر برگزار می شود.
درخواست فدراسیون؛ اجازه بدهید بیشتر بلیط بفروشیم
به گزارش مردم فردا،مجوز اولیه ای که برای برگزاری این دو بازی با حضور تماشاگر صادر شده برای 10 هزار نفر است اما فدراسیون فوتبال در تلاش است تعداد تماشاگران این دو بازی را افزایش دهد. پیش تر مجوز حضور 30 درصدی تماشاگر در استادیوم ها از سوی وزارت کشور به استانداری ها ابلاغ شده که در صورت موافقت با حضور 30 درصدی تماشاگران در دو بازی تیم ملی در برابر عراق و امارات فدراسیون فوتبال با توجه به گنجایش استادیوم آزادی می تواند برای هر یک از این بازی ها 23 هزار بلیط به فروش برساند. 
یکی از دلایلی که موجب شده تعداد 10 هزار تماشاگر برای بازی تیم ملی در برابر عراق و امارات در نظر گرفته شود حضور بانوان در استادیوم آزادی است. یکی از مبنع موثق در فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که از این میزان چه مقدار بلیط به خانم ها فروخته خواهد شد؟ گفت: اینطور نیست که تعداد مشخصی از این بلیط ها به خانم ها فروخته شود. بر اساس تاکید فیفا زمانی که سامانه بلیط فروشی راه اندازی می شود خانم ها هم می توانند همانند آقایان بلیط بازی را خریداری کنند و در پایان بلیط فروشی مشخص می شود چه تعداد از بلیط را آقایان و چه تعداد را خانم ها خریداری کرده اند. 
گفتنی است به بهانه نظارت بر حضور بانوان در استادیوم آزادی در دو بازی یاد شده اینفانیتو برای سفر به تهران برنامه ریزی کرده است.  البته او تنها بازی تیم ملی در برابر عراق را تماشا و بعد از یکی دو روز تهران را ترک خواهد کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcd.50x2yt0jka26y.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما