تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۲
جالب است ۰
وزیر خارجه تاجیکستان در پیامی به وزیر خارجه کشورمان سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
پیام وزیر خارجه تاجیکستان به امیرعبداللهیان
به گزارش مردم فردا،متن پیام سراج الدین مهرالدین به حسین امیرعبداللهیان به مناسبت سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران بدین شرح است:

جناب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان
وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
با کمال خرسندی سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی تبریک می‌گویم.
باعث خوشحالی است که در این مرحله، مناسبات دوستی و برادری و همکاری‌های سودمند دو کشور به طور مستمر رشد و توسعه یافته و زمینهساز جنبه‌های جدید سازنده‌ای شده است.
طرف تاجیکستان سطح کنونی همکاری‌ها را مهم ارزیابی نموده، خواهان گسترش آتی مناسبات در همه عرصه‌های مورد توجه طرفین می‌باشد.
اطمینان کامل دارم با سعی و تلاش‌های پیگیرانه و سازنده دو طرف، تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در راستای منافع مردمان‌مان در آینده نیز بیش از گذشته مورد استفاده باثمر قرار خواهند گرفت.
با استفاده از فرصت، برای جنابعالی سلامتی و پیروزی، برای مردم دوست و برادر ایران آسایش و ثبات پایدار و رفاه و شکوفایی کشورتان را آرزو می‌نمایم.
با احترام
سراج‌الدین مهرالدین
https://mardomefarda.ir/vdcb.ab5urhbs9iupr.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین