تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
جالب است ۰
گردانندگان کانال تلگرامی کامینیوتی ارز دیجیتال نات کوین از لیست شدن این رمزارز در چند صرافی در تاریخ ۱۶ می ۲۰۲۴ خبر داده‌اند.
ارز دیجیتال نات کوین به صرافی‌ها می‌آید؛ وقتی شوخی، جدی می‌شود
به گزارش مردم فردا،در جدیدترین اخبار بازار ارز دیجیتال، نات کوین با انتشار تصویری در کانال تلگرامی خود از لیست شدن این رمزارز در دو صرافی اوکی ایکس (OKX) و بای بیت (Bybit) خبر داده است.

لیست شدن ارز دیجیتال نات کوین در دو صرافی رمزارزی
صرافی OKX با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس از افزوده شدن ارز دیجیتال نات کوین به فهرست رمزارزهای قابل معامله در پلتفرم خود از ساعت 6:00 AM روز 16 می 2024 خبر داده است.



اضافه شدن نات کوین به فهرست ارزهای صرافی OKX می‌تواند منجر به افزایش شمار کاربران و سرمایه‌گذاران این رمزارز شود و به گسترش اکوسیستم نات کوین، کمک شایان توجهی کند.

بای بیت (Bybit) نیز که یک صرافی رمزارزی مستقر در امارات متحده عربی است، اعلام کرده که قصد دارد نات کوین را در قسمت Pre-market پلتفرم خود لیست کند و این یعنی کاربران این صرافی می‌توانند این میم کوین تلگرام را قبل از عرضه رسمی مبادله کنند.



گفتنی است که به‌جز این دو مورد، اخبار تایید نشده دیگری نیز حاکی از احتمال لیست شدن نات کوین در دیگر صرافی های رمزارزی است. از جمله این موارد باید به صرافی بینگ ایکس (BingX) اشاره کرد که در حال حاضر فاقد احراز هویت اجباری است و در نتیجه، تریدرهای ایرانی نیز می‌توانند از آن برای انجام مبادلات خود استفاده کنند.
https://mardomefarda.ir/vdchkwni.23nkwdftt2.html
منبع : گجت نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین