تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰
جالب است ۰
۴مرد که با ربودن جوانی در شهرستان قائم‌شهر قصد اخاذی مبلغ هنگفتی ارز دیجیتال از خانواده‌اش را داشتند، کمتر از ۲۴ساعت پس از آدم‌ربایی دستگیر شدند.
دلیل عجیب چهار مرد جوان برای گروگانگیری
به گزارش مردم فردا،چند روز پیش مأموران پلیس شهرستان قائم‌شهر در استان مازندران باخبر شدند که عده‌ای، مرد جوانی را ربوده و در تماس با خانواده‌اش درخواست مبلغ هنگفتی ارز دیجیتال در قبال آزادی وی کرده‌اند. خانواده این جوان می‌گفتند که آدم‌ربایان ساعاتی پس از ربودن فرزندشان با آنها تماس گرفته و تهدید‌شان کرده‌اند که اگر به خواسته‌شان نرسند، گروگان خود را به قتل خواهند رساند.

آنها همچنین مدعی بودند که فرزندشان از مدتی قبل با فردی دچار اختلاف مالی شده بود و این احتمال وجود دارد که این فرد برای انتقام‌جویی و اخاذی دست به آدم‌ربایی زده باشد. حدس خانواده گروگان درست بود و کارآگاهان پلیس آگاهی استان مازندران در جریان بررسی‌های تخصصی دریافتند که فرد موردنظر پشت‌پرده این آدم‌ربایی بوده است.

در این شرایط بررسی‌‌ها ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان موفق شدند این شخص را که در نقل و انتقال ارز دیجیتال فعالیت داشت دستگیر کنند. سرهنگ علی قیصری، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان این خبر گفت: با دستگیری این فرد، همدستانش که پلیس را در یک قدمی خود می‌دیدند گروگانشان را در قائم‌شهر رها کردند و سوار بر یک خودرو قصد فرار از استان مازندران را داشتند که خودروی آنها در محور هراز شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، هر چهار نفر آنها دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری ازجمله سرقت، زورگیری، کلاهبرداری و... هستند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
https://mardomefarda.ir/vdcjyxev.uqevxzsffu.html
منبع : همشهری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما