تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۳
جالب است ۰
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ناکامی یک گروگانگیری، در کمتر از ۱۰ دقیقه از اولین تماس با پلیس و نجات یک مادر و دختر و دستگیری فرد گروگانگیر خبر داد.
پایان گروگانگیری آتشین در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم تهران
به گزارش مردم فردا،سردار محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در ساعت ۱۷:۱۵ روز جاری احدی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران اعلام داشت که با تماس همسرش اطلاع پیدا کرده است که او و دخترش توسط یک نفر به هویت مشخص ربوده شده و رباینده در ازای آزادی آنها درخواست پول و سکه طلا نموده است. 
وی گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند به محل سکونت فرد تماس گیرنده مراجعه و در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که  گروگانگیر با تهدید چاقو، سوار یک دستگاه خودرو شاسی به شماره پلاک انتظامی مشخص شده و همسر و دختر فرد تماس گیرنده با پلیس را گروگان گرفته است. 
سردار محمدیان افزود: با شناسایی  دقیق خودرو، بلافاصله طرح مهار توسط واحدهای عملیاتی سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ انجام؛ در کمتر از ۱۰ دقیقه خودرو با سه سرنشین در خیابان مقدسی اردبیلی - روبروی مجتمع تجاری پالادیوم شناسایی می شود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: فرد گروگانگیر که جهت تهدید، خود و مادر و دختر ربوده شده را به بنزین آغشته کرده بود، با مشاهده ماموران بلافاصله اقدام به آتش زدن خودرو و سرنشینان داخل خودرو می نماید که ماموران در یک عملیات سریع، با شلیک گلوله به شیشه خودرو و تخریب آن، اقدام به مهار و اطفای حریق و هنزمان نجات افراد ربوده شده (بدون کوچک ترین جراحت و سوختگی) و نهایتا دستگیری فرد گروگانگیر می نمایند. 
وی گفت: در همان تحقیقات اولیه، انگیزه شخصی مبنی بر انتقام و اخاذی از پدر خانواده توسط متهم شناسایی که با تکمیل تحقیقات، اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
 تصاویری از متهم و گروگانگیری در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم تهران




https://mardomefarda.ir/vdcdsn0x.yt0o96a22y.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین