تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
جالب است ۰
اپل در تلاش است تا در جعبه محصولات خود از مواد پلاستیکی استفاده نکند. در همین راستا و با ادعای محقق‌ساختن اهداف زیست‌محیطی، برچسب لوگوی خود را از داخل جعبه آیپدهای جدید حذف کرده است.
برچسب لوگوی اپل از جعبه آیپدهای جدید حذف می‌شود
به گزارش مردم فردا،اپل از سری جدید آیپد پرو و آیپد ایر رونمایی کرد. از هفته آینده دستگاه‌های جدید عرضه خواهند شد ولی به‌ دلایل زیست‌محیطی، اپل برچسبی در جعبه دستگاه‌های جدید قرار نمی‌دهد.


آیپدهای جدید اپل بدون برچسب شرکت عرضه می‌شوند

اپل پیش‌تر در داخل جعبه آیپدهای خود، برچسب شرکت را قرار می‌داد. اما اکنون تصمیم جدیدی گرفته و می‌خواهد برچسب خود را از داخل جعبه آیپد‌های جدید حذف کند. در یادداشتی که روز سه‌شنبه برای تیم‌های فروشگاه‌های اپل توزیع شد، به این موضوع اشاره شده است که برچسب‌ اپل در جعبه آیپد پرو جدید و آیپد ایر قرار نخواهد گرفت.

این شرکت می‌گوید که این تصمیم می‌تواند بخشی از اهداف زیست‌محیطی اپل را محقق کند. کوپرتینویی‌ها در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که بسته‌بندی محصولات‌شان کاملاً بدون پلاستیک است.

فروشگاه‌های اپل، محموله‌هایی با تعداد محدودی برچسب لوگوی اپل دریافت می‌کنند که می‌توانند آن‌ها را بین مشتریانی که آیپد پرو یا آیپد ایر جدید خریداری می‌کنند، توزیع کنند. البته این برچسب‌ها فقط به مشتریانی که درخواست دریافت آن‌ها را داشته باشند، تحویل داده می‌شود. بنابراین، کاربرانی که آیپد پرو یا آیپد ایر را از فروشگاه اپل خریداری می‌کنند، می‌توانند در زمان خرید، استیکر آن را درخواست کنند.

به‌نظر نمی‌رسد که اپل برچسب‌ها را در بین خرده‌فروشان دیگر مانند آمازون و Best Buy توزیع کند. این بدان معنا است که تنها راه برای دریافت استیکرهای اپل، خرید آیپد پرو و آیپد ایر از فروشگاه اپل است.
https://mardomefarda.ir/vdcjvhe8.uqexxzsffu.html
منبع : دیجیاتو
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما