تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: آمار فوتی‌های حوادث جوی سال جاری در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، رشد ۲ برابری داشته است‌.
سخنگوی اورژانس: در سیل‌های امسال ۳۵ نفر جان باختند
به گزارش مردم فردا،بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از یکم فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری، شش تن از هموطنان جان خود را بر اثر برخورد صاعقه از دست دادند. وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون، سیل در میان سایر حوادث طبیعی، بیشترین سهم را در تعداد فوتی‌ها داشته است.یکتاپرست در خصوص تعداد فوت شدگان در سیل گفت: در سیل‌های امسال، ۴۱ شهروند مصدوم و همچنین ۳۵ تن دیگر فوت شدند.
سخنگوی اورژانس کشور طوفان را یکی دیگر از عوامل طبیعی مصدومیت شهروندان عنوان کرد و توضیح داد: ۲۴ تن از شهروندان بر اثر طوفان مصدوم شدند و خوشبختانه هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.
وی در ادامه افزود: از ابتدای سال تا کنون ۶ تن بر اثر ریزش کوه مصدوم شدند.یکتاپرست، گرد‌ و غبار را یکی دیگر از عوامل طبیعی آسیب زده به شهروندان اعلام کرد و توضیح داد: یک هزار و ۶۹ تن از شهروندان بر اثر گرد‌ و غبار مصدوم و راهی بیمارستان شدند.سخنگوی سازمان اورژانس کشور به مقایسه آماری مصدومان به نسبت سال گذشته پرداخت و افزود: کل مصدومان مربوط به حوادث جوی به نسبت سال گذشته در زمان مشابه، رشد ۹۷ درصدی داشته است.وی در آخر گفت: همچنین آمار فوتی‌های حوادث جوی در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، رشد دو برابری داشته است‌.
https://mardomefarda.ir/vdcgzy9x.ak9tx4prra.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین