تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵
جالب است ۰
نظرسنجی‌ها از کاهش حمایت از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای نامزدی مجدد در انتخابات سال ۲۰۲۴ حکایت دارد.
سقوط محبوبیت بایدن در میان رای دهندگان آمریکایی
 به گزارش مردم فردا، بر این اساس، نظرسنجی بنیاد هیل هریس ایکس نشان می‌دهد در حالی که کمتر از یک سال از آغاز دوره ریاست جمهوری بایدن می‌گذرد، رای دهندگان آمریکایی از اقدامات دولت وی ناخشنود هستند.

این نظرسنجی نشان داد ۶۱ درصد از شرکت کنندگان بر این باورند بایدن باید در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ راه را برای نامزدی فردی دیگری هموار کند و تنها ۲۴ درصد از پرسش شوندگان از نامزدی مجدد وی حمایت کرده اند.

از جنبه وابستگی‌های سیاسی رای دهندگان نیز، تنها ۴۵ درصد از پرسش شوندگان دموکرات از نامزدی مجدد بایدن حمایت کرده اند و ۳۷ درصد خواستار کناره گیری وی از نامزدی در انتخابات آتی به نفع یک نامزد دموکرات دیگر شده بودند.

همچنین ۸۷ درصد از پرسش شوندگان جمهوریخواه خواستار کناره گیری بایدن از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ بودند.

بایدن در انتخابات آتی ریاست جمهوری ۸۱ ساله خواهد شد و بسیاری از رای دهندگان آمریکایی سن وی را مناسب تصدی گری کاخ سفید نمی‌دانند. این درحالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا از قصد خود برای نامزدی مجدد در انتخابات سال ۲۰۲۴ خبر داده است.

هم اینک کنگره و کاخ سفید در اختیار دموکرات‌ها قرار دارد. با این حال، عملکرد این حزب باعث بروز موجی از اعتراضات میان مردم این کشور شده است به طوری که نظرسنجی‌ها اخیر نشان می‌دهد محبوبیت این حزب بیش از ۱۰ درصد نسبت به حزب جمهوریخواه کاهش یافته است.
https://mardomefarda.ir/vdcgru9x4ak9t.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین