تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۹
جالب است ۰
در پی پاسخ مشروع ایران به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، ناتو خواستار خویشتنداری برای جلوگیری از افزایش درگیری‌ها در خاورمیانه شد.
واکنش ناتو به عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی
به گزارش مردم فردا،سخنگوی ناتو در بیانیه‌ای به عملیات نظامی شنبه شب ایران که در پاسخ به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت تهران در دمشق صورت گرفت، واکنش نشان داد.
وی در این بیانیه مداخله‌جویانه اقدام ایران را محکوم کرد و گفت: ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم. ضروری است که درگیری در خاورمیانه از کنترل خارج نشود.
روابط عمومی کل سپاه بامداد امروز (یک‌شنبه) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
تلویزیون رژیم صهیونیستی هم شامگاه شنبه به نقل از مسئولان صهیونیست اعلام کرد ایران با شلیک ده‌ها پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی حمله خود را آغاز کرد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.
ناتو همچنین خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل برای ممانعت از تشدید درگیری در منطقه شد.
در پی پاسخ نظامی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی شورای امنیت سازمان ملل قرار است امروز یک نشست اضطراری برای بررسی اوضاع منطقه تشکیل دهد.
https://mardomefarda.ir/vdci55ar.t1a5w2bcct.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین