تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰
جالب است ۰
یکی از بهترین مراسم‌هایی که هر فردی می‌تواند در زندگی شخصی خود داشته باشد، جشن عقد و عروسی است. این شب نه تنها در ذهن او، بلکه خاطره‌اش در ذهن همه مدعوین خواهد ماند. همین طور اگر اتفاق ناخوشایندی بیفتد، تا مدت‌ها درباره آن صحبت کرده و برای همیشه کام زوجین را تلخ خواهد کرد.
درمراسم عقد و عروسی، این چند اشتباه را انجام ندهید
اما برای گروهی دیگر، باید تدابیری اندیشید که خاطره‌ای خوش به جا بماند. پس پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده از تجربه چند ساله شادیکا در تشریفات ازدواج مشهد، تا پایان مقاله همراهی‌مان کنید تا در مراسم عقد و عروسی این چند اشتباه را انجام ندهید.
 

اولین اشتباه رایج در عروسی، نداشتن برنامه ریزی دقیق مالی

برای مراسم عروسی لازم است بودجه مشخصی را در نظر گرفت تا براساس آن، رزرو تالار، تعداد میهمانان، خدمات و... را انجام داد. مدیریت هزینه‌ها می‌تواند از مشکلات مالی در آینده جلوگیری کند.
هماهنگی برای رزرو تالار و خدمات عکاسی، بزرگترین اشتباه در مراسم عقد و عروسی
در واقع انتخاب تالار، آرایشگاهی مناسب و هماهنگی برای عکاسی و فیلم برداری باید در الویت قرار داده شود. چراکه میهمانان شما باید به مکانی بیایند که امکانات مناسبی برای پذیرایی و ارائه خدماتی مطلوب داشته باشد. در حقیقت بهتر است برای هماهنگی، نکات مهم اجاره سالن برای مراسم بله برون را درنظر داشته باشید.

بی توجهی به نظر عروس یا داماد، اشتباهی دیگر در مراسم عقد و عروسی

در بعضی مواقع خانواده‌ها سعی بر این دارند تا طبق مراسم عروسی خودشان یا مراسم‌های قبلی برنامه‌ریزی کنند. هرچند این نظرات خیرخواهانه هستند، اما بهتر است اجازه انتخاب را به عروس و داماد بدهند تا برای همیشه خاطره‌ای خوش در ذهن‌شان بماند.
بیشتربخوانید» در صورتی که تمایل دارید با وسایل سفره عقد و نماد آن‌ها، آشنایی داشته باشید، روی لینک داده شده کلیک کنید.

نداشتن برنامه زمانی صحیح، اشتباهی بزرگ در مراسم عروسی

برنامه‌ریزی زمانی صحیح و جلوگیری از تداخل برنامه‌های مراسم عروسی، مهم‌ترین قسمت مراسم است. پس بایستی زمان‌بندی را رعایت کنید.

پیش بینی نکردن مشکلات محتمل، اشتباهی دیگر در عروسی

بهتر است خودتان را برای اتفاقات غیرقابل پیش بینی آماده کنید تا در صورتی که به طور ناخواسته با مشکلی مواجه شدید، اعتماد به نفس‌تان را از دست نداده و اوضاع را مدیریت کنید.

نادیده گرفتن نقش عکاس و فیلم بردار، دیگر اشتباه مراسم عقد و عروسی


می‌توان گفت عکاس و فیلم بردار یکی از اصلی‌ترین نقش‌ها را در مراسم عقد و عروسی دارند. چراکه باید تمام لحظات را برای‌تان به ثبت برساند. بنابراین بهتراست از تیمی حرفه‌ای برای اینکار کمک بگیرید.

انتخاب لباس عروس نامناسب

برای مراسم عروسی، لباس عروسی را انتخاب کنید که به اندازه کافی نرم و راحت بوده تا مانع از حرکت‌تان نشود.

انتخاب نامناسب برای آرایش عروس

در مراسم عروسی، شما تنها فردی هستید که مورد توجه همه قرار می‌گیرید. پس لازم است قبل از این مراسم یکبار آرایش خود را امتحان کرده تا بتوانید تناسب بین آن و چهره خود را پیدا کنید.

کافی نبودن دعوتنامه، اشتباهی در مراسم عروسی

برای مراسم عقد و عروسی می‌بایست تعداد دقیقی از میهمانان را درنظر داشته باشید تا به همان اندازه و کمی بیشتر، دعوتنامه تهیه کنید. به منظور جلوگیری از اتلاف هزینه، می‌توانید در کارت دعوت خود از مدعوین بخواهید در صورتی که تمایل به حضور ندارند، به شما اطلاع دهند تا از تعداد خدمات پذیرایی در تالار کم شود.
https://mardomefarda.ir/vdcco0qi.2bq008laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما