تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷
جالب است ۰
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا درحالی به پایان رسید که ۳ داور S۱ کشورمان در این رقابت‌ها رئیس تشک بودند.
۳ داور ایرانی رئیس تشک مسابقات آسیایی
به گزارش مردم فردا،مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا طی 2 روز 23 و 24 فروردین ماه در قرقیزستان به انجام رسید که ایران مقتدرانه و با کسب 5 نشان طلا و سه برنز عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.
علاوه بر افتخاری که کشتی‌گیران کشورمان در بیشکک به دست آوردند و عنوان سومی سال گذشته، به قهرمانی تبدیل شد، ایران چهار نماینده داوری نیز در این رقابت‌ها داشت، نیما صادقی، کامران سلطانی‎‌زاده، سعید عباسی و مهدی بشیرزاده که سه تن از آنها طی دو روز علاوه بر قضاوت کشتی‌های مهم، به عنوان رئیس تشک نیز در بیشکک فعالیت کردند.
صادقی، بشیرزازاده و عباسی سه داور S1 ایران بودند که در این رقابت‌ها رئیس تشک هم بودند.
این نفرات در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که از روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در همین کشور برگزار می‌شود نیز سوت خواهند زد و در پایان این رقابت‌ها، نیما صادقی به ایران بازخواهد گشت اما سه داور دیگر برای قضاوت در مسابقات گزینشی قاره آسیا در بیشکک خواهند بود.
مسابقه‌ای که 31 فروردین تا دوم اردیبهشت به انجام خواهد رسید.

همچنین آنتونیو رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور ندارد، قرار است برای رقابت‌های گزینشی آسیایی که آخرین مسابقه گزینشی قاره‌ای محسوب می‌شود، در بیشکک حضور داشته باشد.
بخشی از داوران S1 بعد از این رقابت‌ها برای گزینشی آخر که جهانی است، به استانبول دعوت خواهند شد که درنهایت از بین آنها داوران قضاوت‌کننده در المپیک انتخاب خواهند شد.
https://mardomefarda.ir/vdcfmjd0.w6djmagiiw.html
منبع : تسنیم
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما