تاریخ انتشار :جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۸
جالب است ۰
جنبش حماس در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه اعلام کرد این حمله موید بی‌اعتنایی رژیم صهیونیستی به تمامی قطعنامه‌ها و درخواست‌های بین‌المللی و قضایی برای توقف جنگ در نوار غزه است.
حماس: حمله به اردوگاه النصیرات، بیانگر بی‌اعتنایی اسرائیل به قطعنامه‌های بین‌المللی است
به گزارش مردم فردا،این جنبش امروز جمعه در صفحه تلگرام خود در بیانیه‌ای تاکید کرد حمله رژیم صهیونیستی به محله‌های مسکونی در اردوگاه النصیرات در چارچوب عملیات نظامی این رژیم فاشیستی در منطقه مرکزی غزه که مملو از آوارگان مناطق مختلف غزه است، حلقه جدیدی از جنگ نسل‌کشی صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

در این بیانیه آمده است، اردوگاه النصیرات از دو روز پیش صحنه حملات وحشیانه‌ای است که تأسیسات غیرنظامی و منازل شهروندان را هدف قرار داده و ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است.

حماس اعلام کرد، این عملیات فاشیستی بیان آشکار بی‌اعتنایی صهیونیست‌ها به تمامی قطعنامه‌ها و خواسته‌های بین‌المللی و قضایی برای توقف جنگ جنایتکارانه در نوار غزه است که با پوشش کامل دولت آمریکا در حال انجام است.

این جنبش در بیانیه خود از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست دشمن صهیونیستی را مجبور به توقف تجاوزات فاشیستی خود علیه مردم فلسطین کنند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنگ نسل‌کشی که در غزه به راه انداخته است، سه خبرنگار فلسطینی را که در حال پوشش رسانه‌های در اردوگاه النصیرات بودند، هدف قرار داد.
این نهاد اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای حمله به غزه تاکنون ۱۴۰ خبرنگار را به شهادت رسانده است.
https://mardomefarda.ir/vdcfvjd0.w6djxagiiw.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین