تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۵
جالب است ۰
سرمربی تیم استقلال با بیان این که از روز اولی که آمدم سختی‌های کار را می‌دانستم گفت: در ۸ هفته پایانی تمام تمرکزم روی تیم است و امیدوارم باشگاه و مدیریت هم بهترین شرایط را برای تیم فراهم کند تا بتوانیم این هفته‌ها را خوب پشت سر بگذاریم.
نکونام: تمام تمرکزم روی تیم است
به گزارش مردم فردا،جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال، بعدازظهر پنج‌شنبه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: در مورد بازی فردا کارمان و هدف‌مان کاملا مشخص است. در بازی قبلی هم همه دیدند که تیم ما همه تلاشش را کرد که برنده شود اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.
او ادامه داد: تمرکزمان روی بازی فردا است و به دوست خوبم مجتبی حسینی بابت چنین تیم خوبی تبریک می گویم و قطعا بازی فردا بازی راحتی برای هیچ کدام از دو تیم نخواهد بود. باید با تمرکز کافی و فعل خواستن ان‌شاءالله نتیجه لازم را کسب کنیم.
نکونام درباره این‌که آیا آسیب‌دیدگی صالح حردانی در تمرینات تیم بوده یا تیم ملی؟ افزود: چیزی که خود بازیکن به بنده گفت این بود که در تمرین دوم بعد از بازگشت از تیم ملی شوتی زده و دچار آسیب دیدگی شده است. الان شرایط بازی دارد و می‌توانیم از او استفاده کنیم . باید پزشکان تیم نظر نهایی را بدهند. خستگی سفر تیم ملی تاثیرگذار بوده اما نگاه ما به تیم ملی، ملی است. خود شما دیدید که امسال شرایط تیم ما چگونه است. یامگا را به آن شکل از دست دادیم. یکی از بهترین پاسورهای تیم مهدی‌پور را نیز از دست دادیم. کاملا نابرابری داشتیم نسبت به مدعیان و امیدوارم مصدومیت‌های جزیی گریبان تیم ما را نگیرد.
سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این‌که آیا تا پایان فصل با مدیریت کنار هم تعامل خواهید کرد تا فصل را با نتیجه خوب که مد نظر هواداران است به پایان برسانید؟ بیان کرد: مربیگیری سختی‌های خاص خودش را دارد. از روز اولی که آمدم سختی‌های کار را می دانستم. اتفاقات عجیب غریب هم در فوتبال ایران زیاد می‌افتد. من که فوتبال حرفه‌ای بازی کرده‌ام هضم خیلی از مسائل برایم سخت است. نگاهم کاملا فوتبالی است و تلاش می‌کنم مشکلات را حل کنم. نگرانی‌ام تیمم است و باید بازیکنانم در هر تمرین بهترین بازدهی را داشته باشند و من هم باید بهترین شرایط را برای آنان فراهم کنم. در ۸ هفته پایانی تمام تمرکزم روی تیم است و باشگاه و مدیریت هم بهترین شرایط را برای تیم فراهم کند تا بتوانیم این هفته‌ها را خوب پشت سر بگذاریم. بازیکنان و کادرفنی واقعا کار بزرگی را انجام دادند و امیدوارم بتوانیم در ۸ هفته پایانی هم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تمام تیم‌ها مدعی هستند و دوست دارند جام بگیرند اما یک جام است برای یک تیم.
نکونام درباره این‌که آیا ممکن است حذف احتمالی سرخابی‌ها از آسیا روی کیفیت تیم تاثیر بگذارد؟ افزود: چون اطلاع ندارم نمی توانم نظری بدهم
https://mardomefarda.ir/vdcjtte8.uqexozsffu.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما