تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۷
جالب است ۰
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش کرد، جنبش فلسطینی حماس طرح آتش‌بس موقت در نوار غزه را که توسط ایالات متحده پیشنهاد شده بود رد کرده و قرار است تا طرح خود را برای پایان دائمی درگیری در منطقه ارائه دهد.
حماس با رد طرح آتش‌بس واشنگتن، طرح خود را ارائه می‌کند
به گزارش مردم فردا، آخرین پیشنهاد آتش‌بس برای غزه که در روزهای گذشته در قاهره ارائه شد، آزادی ۴۰ گروگان اسرائیلی در ازای ۹۰۰ اسیر فلسطینی را به عنوان بخشی از یک طرح سه مرحله‌ای که توسط میانجی‌گران بین‌المللی به تصویب رسید، در نظر گرفته است. انتظار می‌رود که هر مرحله از این طرح به مدت ۴۲ روز ادامه داشته باشد که اولین مرحله شامل بازگشت آوارگان به شمال غزه است که با حمایت تلاش‌های اسکان موقت سازمان ملل متحد و ۵۰۰ کامیون کمک رسانی روزانه تامین می‌شود.
با این حال، سی‌ان‌ان روز چهارشنبه به نقل از یک مقام اسرائیلی و یک منبع آگاه گزارش داد که حماس به میانجی‌های بین‌المللی - از جمله قطر و مصر - گفته است که قادر به شناسایی و ردیابی ۴۰ گروگان اسرائیلی مورد نیاز برای مرحله اول نیست. 
به گزارش اسپوتنیک، روز سه‌شنبه، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که حماس هنوز به پیشنهادی که در جریان مذاکرات در قاهره مطرح شد، پاسخ نداده است.
https://mardomefarda.ir/vdchixni.23nkqdftt2.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین