تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
شیائومی به گسترش محصولات خود ادامه می‌دهد و مجموعه گسترده‌ای از دستگاه‌های هوشمند را ارائه می‌دهد که تقریباً برای همه و هر هدفی مناسب هستند. آخرین نسخه اضافه‌شده نیز دوربین هوشمند شیائومی، «نسخه مراقبت از نوزاد» است که با قیمت 115 دلار عرضه می‌شود. این دوربین گریه، سرفه و موارد دیگر را تشخیص می‌دهد و به راحتی زندگی والدین کمک می‌کند. در ادامه این مطلب مشخصات دوربین هوشمند جدید شیائومی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.
دوربین هوشمند شیائومی؛ راهی عالی برای مراقبت از نوزاد شما
به گزارش مردم فردا،دوربین هوشمند شیائومی «Baby Care Edition» دارای صفحه‌نمایش بزرگ 5 اینچی است که کیفیت تصویر با وضوح بالا 1080p و لنز با زاویه دید عریض را برای پوشش کامل اتاق ارائه می‌دهد. علاوه بر این، از تشخیص هوشمند گریه پشتیبانی می‌کند و به طور خودکار هنگام گریه کودک هشداری را به تلفن همراه شما ارسال می‌کند.

شیائومی اهمیت امنیت را درک می کند. به همین دلیل است که دوربین هوشمند جدید از دو حالت پشتیبانی می‌کند: حالت محلی و حالت آنلاین. حالت محلی امنیت را در اولویت قرار می‌دهد و تصاویر نظارت را بلافاصله پس از راه‌اندازی نمایش می‌دهد. بدون راه‌اندازی شبکه، مستقیماً به دوربین متصل می‌شود و سرورهای ابری را دور می‌زند تا اطمینان حاصل شود که تصاویر کودک شما خصوصی باقی می‌مانند.



برای راحتی بیشتر، حالت آنلاین صفحه مانیتورینگ را به اپلیکیشن Mi Home متصل و امکان مشاهده از راه دور در چندین دستگاه را فراهم می‌کند تا بتوانید حتی در زمانی که دور هستید مراقب کودک خود باشید. همچنین، این دوربین ویژگی‌های نظارتی جامعی از جمله تشخیص گریه، تشخیص سرفه و تشخیص صدا را برای والدین پرمشغله ارائه می‌دهد. علاوه بر این، اپلیکیشن Mi Home به کاربران اجازه می‌دهد یادآوری‌ها را تنظیم کنند و حصارهای مجازی در اطراف منطقه بازی کودک یا مناطق خطر احتمالی ایجاد کنند.

برای محافظت از حریم خصوصی خانواده، چشم‌انداز دوربین را فقط می‌توان از طریق چرخش دستی تنظیم و از هرگونه دستکاری آنلاین ناخواسته جلوگیری کرد. در اپلیکیشن Mi Home، کاربران می‌توانند مکان‌های خاصی مانند تخت نوزاد را به‌عنوان تنها منطقه نظارتی تعیین کنند و از حریم خصوصی برای سایر قسمت‌های خانه اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این، این محصول گزینه‌های نصب همه‌کاره را ارائه می‌دهد: می‌توان آن را روی تخت کودک یا دیوار نصب کرد یا روی میز کار قرار داد.

این دستگاه مجهز به وای‌فای دو بانده برای اتصالات 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز است و از کارت حافظه microSD/NAS/ ذخیره سازی ابری پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش 5 اینچی امکان 10 ساعت استفاده مداوم را فراهم می‌کند.
https://mardomefarda.ir/vdcb9fb5.rhbaapiuur.html
منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما