تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۲
جالب است ۰
اولین قسمت از فیلم حماسی وسترن با بازی و کارگردانی «کوین کاستنر» با عنوان «افق، حماسه آمریکایی» قرار است خارج از رقابت در جشنواره فیلم کن نمایش داده شود.
وسترن «کوین کاستنر» به جشنواره کن می‌رود
به گزارش مردم فردا، «کوین کاستنر» کارگردانی این پروژه چهار قسمتی را برعهده دارد که در آن با «سینا میلر»، «سم ورتینگتون» و «جنا مالون» ایفای نقش کرده است.
این فیلم وسترن در دو قسمت در سینماها اکران خواهد شد که قسمت اول آن در ۲۸ ژوئن و قسمت دوم در ۱۶ آگوست اکران می شود.
«کاستنر» در بیانیه‌ای گفت: می‌خواهم از جشنواره کن به خاطر گنجاندن فیلم من «افق، یک حماسه آمریکایی» در جشنواره امسال تشکر کنم. ۲۰ سال از زمانی که از حضور در کن لذت بردم می‌گذرد. منتظر زمان مناسب برای بازگشت بودم و با افتخار می‌گویم که این زمان فرا رسیده است. «افق، یک حماسه آمریکایی» داستانی است که ۳۵ سال پیش آغاز شد و من نمی‌توانم جایی بهتر از آن را پیدا کنم تا نتیجه چنین ماجراجویی شگفت انگیزی را برای جهانیان فاش کنم. فرانسوی ها همیشه از فیلم ها حمایت کرده‌اند و عمیقاً به فیلم سازی اعتقاد داشته اند. همانطور که من عمیقا به فیلمم اعتقاد دارم…».
«افق، حماسه آمریکایی» در بیانیه مطبوعاتی جشنواره به عنوان یک «پروژه یادبود در مورد هزینه ساخت و گسترش ایالات متحده آمریکا از نظر جنگ و خشونت» توصیف شده است.
به گزارش ورایتی، پروژه کاستنر در کنار فیلم های «فوریوسا: حماسه دیوانه مکس» ساخته جورج میلر و فیلم افتتاحیه «پرده دوم» به کارگردانی کوئنتین دوپیو و با بازی لئا سیدو و وینسنت لیندون به ترکیب خارج از رقابت جشنواره کن می پیوندد.
نشست خبری برای معرفی فیلم‌های جشنواره کن روز پنجشنبه (۲۳ فروردین) برگزار خواهد شد.
هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۱۴ تا ۲۵ می ۲۰۲۴ (۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۵ خردادماه) برگزار می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcgtw9x.ak9tt4prra.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما