تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
جالب است ۰
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس خبر داد.
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور؛ محور کندوان مسدود شد
به گزارش مردم فردا،* سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز تا جمعه از بارندگی و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.
* رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از بعد از ظهر و اواخر وقت امروز(۲۱ فروردین) یک سامانه بارشی وارد کشور می‌شود همچنین روزهای پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ فروردین) در نیمه شمالی کشور دما به طور محسوسی کاهشی می‌یابد.
*  سرهنگ پیمان کرمی روز سه شنبه ۲۱ فروردین با اشاره به تعطیلات عید فطر، گفت: به منظور مدیریت رفت و آمد در محورهای شمالی، از ساعت ۱۰ صبح روزهای چهارشنبه و پنجشنبه(۲۲ و ۲۳ فروردین) تردد از دو محور کرج-چالوس و تهران-شمال از کرج به سمت مازندران یک طرفه می‌شود.
* مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده‌باش مدیریت برای درپی صدور هشدار سطح زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سه سامانه وزش باد شدید، بارش و کاهش محسوس دمای هوا از فردا تا شنبه آینده خبر داد.
* فرمانده پلیس راه کندوان: گفت: از ساعت ۱۱ امروز(۲۱ فروردین) به دلیل ترافیک از بالای طویر به سمت کرج و تهران مسدود شد.
* در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال به خصوص در محدوده انتهایی آزادراه هستیم.
https://mardomefarda.ir/vdcewx8w.jh8eei9bbj.html
منبع : آخرین خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما