تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
جالب است ۰
شاگردان مارینوس اوزونیدیس دومین شکست خانگی را در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر تجربه کردند.
پرسپولیس این سه امتیاز را به ملوان تقدیم کرد!
به گزارش مردم فردا،این شکست معنای واضحی داشت، آن هم اینکه گل‌گهر قرار نیست دوباره به جمع مدعیان لیگ برتر بازگردد و با توجه به پیروزی ملوان در مقابل نساجی‌ مازندران فاصله سرمه‌ای پوشان سیرجانی با رتبه پنجم به ۵ امتیاز رسید.  
پیش از این گل‌گهر تنها در مصاف برابر تراکتور در نیم فصل اول مسابقات شکست در خانه را تجربه کرده بود و البته سه شکست بیرون از خانه هم مقابل نام این تیم در جدول رده‌بندی دیده می‌شود که به ترتیب در نیم فصل اول برابر پرسپولیس و در نیم فصل دوم در ورزشگاه سیروس قایقران و نقش جهان رقم خورده بود. 
پیروزی در این مسابقه می‌توانست گل گهر را به قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر امیدوار کند، اما سه امتیازی که پرسپولیس از این دیدار سرنوشت ساز کسب کرد سبب شد تا آنها به یک امتیازی استقلال در صدر جدول برسند و هشت هفته پایانی مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و سوم در اوج هیجان دنبال خواهد شد.
ملوان در پایان هفته بیست و دوم موفق به کسب ۳۸ امتیاز شده و رتبه ششم به گل‌گهر با ۳۳ امتیاز تعلق دارد تا مدعیان بالانشین جدول رده‌بندی از حالت مربع خارج و به پنج ضلعی استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و ملوان تبدیل شود.
https://mardomefarda.ir/vdca6enu.49ny615kk4.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما