تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۷
جالب است ۰
آغاز سال تحصیلی جدید همواره فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی را با خود به‌همراه دارد. یکی از این چالش‌های پیش‌رو، آمادگی برای شرکت در کنکور ۱۴۰۴ است.
ثبت نام کلاس های آمادگی کنکور ۱۴۰۴ روانشناسی و مشاوره

ثبت نام کلاس های کنکور روانشناسی و مشاوره (تخفیف ویژه عید فطر)

مصاحبه کنکور دکتری
کارگاه تخصصی spss-ept-msrt
کلاس های کنکور ارشد و دکتری
کلاس های نکته و تست
بسته های آموزشی ويژه کنکور

آمادگی برای کنکور ۱۴۰۴ با همایش رایگان، کلاس کنکور و کتاب‌های آموزشی

 
آغاز سال تحصیلی جدید همواره فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی را با خود به‌همراه دارد. یکی از این چالش‌های پیش‌رو، آمادگی برای شرکت در کنکور ۱۴۰۴ است. به‌منظور کمک به داوطلبان در این مسیر، همایش‌ها و کلاس آمادگی کنکور ازجمله راه‌هایی هستند که می‌توانند در ارتقاء سطح داوطلبان تأثیرگذار باشند.

منابع آموزشی و آمادگی برای کنکور روانشناسی و مشاوره

گروه آموزشی دکتر محمدی به‌عنوان اولین و تنها مرکز تخصصی روانشناسی در ایران، با دریافت مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و داشتن تیمی متشکل از اساتید و متخصصان مجرب در زمینه آموزش، هرساله بهترین دوره‌های آمادگی آزمون کارشناسی، ارشد و دکتری را برگزار می‌کند.
یکی از خدمات مهم این گروه، ارائه فروشگاه آنلاین کتاب‌های آموزشی و منابع کنکور است. در ادامه، به توضیحات بیشتر در مورد فروشگاه کتاب گروه آموزشی دکتر محمدی پرداخته خواهد شد.
  • منابع تخصصی: فروشگاه کتاب نگاره، مجموعه‌ای از منابع تخصصی در زمینه روان شناسی را ارائه می‌دهد. این منابع به‌طور ویژه برای داوطلبانی که در‌حال آمادگی برای آزمون کنکور هستند، طراحی شده‌اند.
    پوشش گسترده: فروشگاه کتاب گروه آموزشی دکتر محمدی، پوشش گسترده‌ای از کتاب‌های روانشناسی بالینی و عمومی را ارائه می‌دهد و با مراجعه به آن، داوطلبان در هر مقطع تحصیلی، به منابع مورد نیاز خود دسترسی خواهند داشت.
    کتاب‌های جامع کنکور: مجموعه کتاب‌های این فروشگاه به‌طور جامع و کامل به مباحث آموزشی پرداخته‌اند و با تاکید بر نکات کلیدی، تمرین‌های تستی و تشریحی، مثال و تمرین‌ها، داوطلبان را در مسیر تحصیلشان، به بهترین نحو همراهی می‌کنند.
فروشگاه کتاب گروه آموزشی دکتر محمدی به‌عنوان منبعی جامع و کامل برای آمادگی کنکور، مجموعه کتاب‌های عمومی و تخصصی را در اختیار دانشجویان و داوطلبان کنکور روانشناسی قرار می‌دهد. امکان استفاده از شبکه‌های اجتماعی، به‌همراه تیم پشتیبانی و مشاوره، این فروشگاه را به یک منبع مهم و معتبر برای داوطلبان روان شناسی تبدیل کرده است.
 
آزمون دکتری ۱۴۰۴
ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۴ در روزهای ۲۹ مهر تا ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ انجام می شود. آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۴ در روز ۲ اسفندماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.
آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴
آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ اسفندماه ۱۴۰۳ برگزار می شود و ثبت نام در این آزمون در روزهای ۲۲ تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ انجام می شود.
موسسه کنکور روانشناسی نگاره در جهت ارائه با کیفیت‌ترین خدمات و برگزاری دوره‌های آموزشی تضمینی جهت موفقیت در کنکور با برترین اساتید کشور همکاری دارد. به طوری که تمامی اساتید این مجموعه انحصاری هستند و می‌‌توانید نام آن‌ها را در گوگل و آپارات مشاهده نمایید و با رزومه کاری و دستاوردهای علمی آن‌ها بیشتر آشنا شوید. از جمله این اساتید می‌‌توان به دکتر علیرضا محمدی، دکتر جعفر حبیبی، دکتر مسعود نادری، دکتر نیایی، استاد محسن طورانی و دکتر ملیکا سفید رود و دکتر قاسمی اشاره نمود. تیم قدرتمند و حرفه‌ای نگاره با استفاده از جدید‌‌ترین منابع ارشد روانشناسی بالینی و عمومی و استفاده از جدیدترین فنون تدریس به دانشجویان رشته روانشناسی و علاقمندان به این رشته کمک می‌‌کنند تا بتوانند با تسلط کافی بر تمامی مباحث و دروس روانشناسی آمادگی کامل را برای شرکت در کنکور روانشناسی پیدا کنند. بنابراین با اطمینان خاطر از میزان دانش و مهارت و سابقه کاری اساتید این مجموعه می‌‌توانید برای شرکت در کلاس‌های آنلاین و حضوری آن‌ها اقدام کنید.
گروه آموزشی دکتر محمدی با بهره‌گیری از تیم متخصص، اساتید برجسته، برگزاری کلاس آمادگی کنکور، ارائه مشاوره و بسته‌ها و کتاب‌های آموزشی جامع، به دانشجویان و داوطلبان کنکور روانشناسی در راستای مطالعه بهتر کمک می‌کند.
ساعت کاری موسسه: همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰

جهت ارتباط با اپراتورهای موسسه میتوانید از طریق ماژول واتس آپ موجود در پایین همین صفحه استفاده نمایید. در کمترین زمان پاسخگوی شما هستیم.

شماره های تماس با موسسه

۰۲۱-۲۶۴۰۷۴۳۱

۰۲۱-۲۶۴۰۷۴۳۲

۰۲۱-۲۲۲۵۳۵۰۹

تلفن تماس اختصاصی 021-79816

شماره های واتس آپ و پیام رسان ها

واحد ثبت نام : ۰۹۰۲۸۷۵۴۹۵۱

واحد انتشارات : ۰۹۰۲۸۷۵۴۹۵۲

آدرس موسسه

تهران، خیابان شریعتی، خیابان دستگردی(خیابان ظفر)، کوچه صبر پلاک ۱ واحد۹

اینستاگرام دکتر علیرضا محمدی :
https://www.instagram.com/dr.mohammadi.
https://mardomefarda.ir/vdcg7w9x.ak9tz4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما