تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
با محصول جدید شیائومی می‌توان بدون نخ و تنها با آب، دندان‌ها را به‌دقت تمیز کرد.
دستگاه پیشرفته و ارزان شیائومی دندان‌ها را با روشی جالب تمیز می‌کند
به گزارش مردم فردا،محصول جدید شیائومی شست‌وشو‌دهنده‌ی قابل‌حمل دندان است. دستگاه Mijia (F400) راه‌حلی قدرتمند و همه‌کاره برای حفظ بهداشت دهان و دندان با قابلیت‌های پیشرفته ارائه می‌دهد.


 

شست‌وشودهنده‌ی دندان میجیا با سه نازل، نیازهای مختلف را برآورده می‌کند. دستگاه یک نازل کم‌فشار دارد که برای افرادی با لثه‌های حساس مناسب است. نازل استاندارد برای تمیز‌کردن روزانه کاربرد دارد و نازل ارتودنسی نیز مخصوص افرادی است که دندان‌هایشان را ارتودنسی کرده‌اند.

 
 
دستگاه میجیا F400 چهار حالت تمیزکردن دندان را ارائه می‌دهد: ملایم، استاندارد، قوی و ماساژ. کاربران با نیازهای خاص و سطح راحتی خود شدت تمیزکردن را تنظیم می‌کنند. این دستگاه همچون نخ‌دندان فاصله‌ی بین دندان‌ها را می‌تواند تمیز کند.

F400 برای هدف‌ قرار‌دادن شکاف‌ بین دندان‌ها، محفظه‌ی آب مرکزی را با پاشیدن آب به‌شکل حلقه‌ای ترکیب می‌کند تا به‌آرامی لثه‌ها را تمیز کند. این دستگاه با ۱٬۷۰۰ پالس آب در دقیقه، ۹۹ درصد از پلاک‌های دندانی را به‌راحتی از بین می‌برد.

ظرفیت مخزن بزرگ ۲۰۰ میلی‌لیتری قابل‌تعویض آب درمقایسه‌با مدل‌های قبلی ۶۷ درصد افزایش یافته است و نیاز به پر‌کردن را در هر بار استفاده کم می‌کند. شیائومی وعده‌ی عمر باتری تا ۱۰۰ روز را با هر بار شارژ داده است.

دندان‌شوی قابل‌حمل شیائومی Mijia (F400) در رنگ‌های سفید و سبز و صورتی موجود است. این دستگاه با قیمت ۲۳۹ یوان در چین موجود است و می‌توان آن را از سایت JD.com تهیه کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcjt8e8.uqexhzsffu.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما