تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
در غیاب علیرضا بیرانوند، کار خط دفاعی سرخ‌ها مقابل گل گهر در سیرجان سخت‌تر نیز خواهد بود.
ماموریت بزرگ برای خط دفاعی پرسپولیس در سیرجان
به گزارش مردم فردا،علیرضا بیرانوند با توجه به آسیب دیدگی مچ دست فعلا از دسترس کادرفنی دور خواهد بود  و طی دیدارهای آتی شرایط حضور در ترکیب را نخواهد داشت.
موضوعی که باعث خواهد شد تا اوسمار ویرا همانند جدال مقابل ذوب آهن مجبور به سود بردن از گلر جوان و کم تجربه‌اش شود. در این شرایط اما مسوولیت سنگین‌تری روی دوش خط دفاعی پرسپولیس گذاشته خواهد شد. طی روزهای اخیر سیدجلال حسینی ماموریت آماده سازی مدافعان این تیم را برعهده داشته است.
مدافع باتجربه سرخ‌ها که اکنون در کادرفنی این تیم حضور دارد، با توجه به غیبت علیرضا بیرانوند کار با مدافعان این تیم را برای پوشش مناسب و مقابله با خط هجومی قدرتمند گل گهر را عهده‌دار بوده است. محمدحسین کنعانی زادگان، گولسیانی، نعمتی، فرجی، اسماعیلی فر و همچنین عبدالکریم حسن طی روزهای اخیر و پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان، مسیرهای مقابله با خط هجومی گل گهر سیرجان را دنبال کرده و در تلاش برای هماهنگی لازم برای محافظت از دروازه خودی بودند.
در این بازی و در غیاب علیرضا بیرانوند، بار دیگر احتمالا این امیر رفیعی باشد که شانس حضور در ترکیب اصلی و دروازه سرخ‌ها را به دست بیاورد و خط دفاعی باتجربه سرخ‌ها امیدوار است با قدرت دوندگی و بازیخوانی و مسولیت پذیری بالاتر خود، شرایط را برای دستیابی به نتیجه در این جدال سخت را فراهم سازند.
https://mardomefarda.ir/vdcc4iqi.2bq0m8laa2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما