تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۸
جالب است ۰
شهروندان معترض به نامزدی «سیف الاسلام قذافی» برای انتخابات ریاست جمهوری در لیبی، تعدادی از مراکز انتخاباتی در غرب این کشور را بستند.
اعتراض به نامزدی پسرقذافی در انتخابات لیبی
به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، یکی از اعضای کمیسیون عالی انتخابات لیبی که خواست نامش فاش نشود، درگفت و گو با فرانس 24 تصریح کرد: شهروندان معترض به نامزدی «سیف الاسلام قذافی» پسر «معمر قذافی» دیکتاتور سابق این کشور برای انتخابات ریاست جمهوری، تعدادی از مراکز انتخاباتی در شهرهای الزاویه، غریان، الخمس و زلیتن را تعطیل کردند.

وی در این باره توضیح داد: این اقدام به صورت مسالمت آمیز و بدون حمله به مراکز انتخاباتی و یا هر گونه تخریب این مراکز صورت گرفته است و بر درب برخی از این مراکز پلاکاردهایی نصب شده است که بر مخالفت شهروندان این شهرها با مشارکت افرادی که در جنایات دست داشته‌اند، تاکید دارد.

در همین رابطه رسانه‌های داخلی لیبی، تصاویری از معترضانی که در مراکز انتخاباتی شعارهایی را علیه اعلام کاندیداتوری سیف الاسلام قذافی برای انتخابات ریاست جمهوری سر می‌دادند، نشان دادند.

پسر معمر قذافی که از سوی دادگاه جنایی بین‌المللی تحت پیگرد قانونی قرار دارد، روز یکشنبه به صورت رسمی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری لیبی که قرار است 24 ماه آینده میلادی برگزار شود، اعلام کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcbu5b5prhba.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین