تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۶
جالب است ۰
لوکا دانچیچ با ادامه سطح عملکردش در مسابقات NBA می‌تواند باارزش‌ترین قراداد تاریخ این رشته ورزشی را امضا کند.
قرارداد تاریخی در NBA؛ 350 میلیون دلار
به گزارش مردم فردا،لوکا دانچیچ با انجام 65 بازی لازم برای دریافت جوایز و با اطمینان از حضورش در بهترین تیم‌ها، می‌تواند در سال 2025 قراردادی به ارزش 346 میلیون برای 5 فصل امضا کند. دانچیچ به تاریخ سازی ادامه می‌دهد. به نظر این جمله کلیشه‌ای است اما این باعث نمی‌شود که در واقعیت موفقیت او را نادیده گرفت.
این ورزشکار اسلوونیایی از رکوردهای جدید دست نمی‌کشد، او در بهترین لحظه دوران حرفه‌ای خود قرار دارد و علاوه بر این، دالاس ماوریکس هم با حضور این بازیکن عملکرد درخشانی دارد.
خواهیم دید که آیا این اتفاق می ‌افتد یا خیر: در حال حاضر، باید منتظر 14 آوریل باشیم، تاریخی که در آن پلی آف مسابقات NBA شروع می‌شود. این مسابقات از شانزدهم تا نوزدهم قبل از شروع پلی آف در تاریخ 20 آوریل برگزار می‌شود. ماوریکس در سال 2022 به فینال کنفرانس غرب صعود کرده بود و مقابل گلدن استیت وریرز شکست خورد.
دانچیچ این فصل در 65 بازی NBA بازی کرده است. این عملکرد موجب شده تا او در آستانه امضای یک قرار خارق العاده قرار بگیرد. به احتمال زیاد او جایزه بهترین بازیکن فصل (MPV) را دریافت خواهد کرد. این موجب می‌شود که قرارداد بزرگتری به دانچیچ پیشنهاد شود.
درصورتیکه یک بازیکن بتواند جایزه بهترین بازیکن فصل را کسب کند و در کنار آن بهترین آمار را هم در هر بخش داشته باشد، می‌تواند یک قرارداد تاریخی امضا کند. گفته می‌شود او در سال آینده قراردادی به ارزش 346 میلیون دلار برای 5 سال دیگر امضا خواهد کرد که در این صورت به گران‌ترین بازیکن تاریخ بسکتبال تبدیل می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcam6nu.49nyo15kk4.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما