تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
دیدار تراکتور و سپاهان دیدار معوقه‌ای که از هفته شانزدهم باقی مانده بود جدال جذابی خواهد بود که لیگ ایران را در سال جدید شروع می‌کند و دو تیم مدعی قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.
جنگ در محوطه شش قدم تراکتور و سپاهان بالا می‌گیرد!
به گزارش مردم فردا،نکته جالبی که در این مسابقه وجود دارد قدرت هجومی دو تیم و بازیکنانی است که در محوطه جریمه زهردار هستند و گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌اند، رضا اسدی، شهریار مغانلو و رحمان جعفری مجموعا 29 گل به ثمر رسانده‌اند که سهم بازیکنان سپاهان 20 گل و رحمان جعفری مهاجم تراکتور 9 گل به ثمر رسانده است، این مسابقه می‌تواند رقابت جذابی برای کسب آقای گلی هم باشد.
زوج هجومی سپاهان هرکدام با 10 گل به دنبال تثبیت صدرنشینی و فاصله بیشتر با رحمان جعفری هستند و در مقابل مهاجم تراکتور هم پس از جدایی از شمس آذر 4 گل با پیراهن تراکتور به ثمر رساند و در کورس آقای گلی قرار گرفت.
حضور 3 بازیکن گلزن در این مسابقه کار را برای خط دفاعی دو تیم سخت‌تر می‌کند و مدافعان علاوه بر حضور در تاکتیک‌های دفاعی تیمی باید شش دانگ حواس خود را به مهاجمان گلزن بدهند تا در این مسابقه از توانایی‌های فردی خود و قدرت گلزنی خود استفاده نکنند.
حضور هافبک‌های باکیفیت در ترکیب دو تیم و تغذیه خوب و موقعیت‌های خوبی که برای مهاجمان ایجاد می‌شود دور از انتظار نخواهد بود که زوج هجومی سپاهان و گلزن باانگیزه تراکتور در این مسابقه گلزنی کنند.
با توجه به نزدیک بودن مسابقه و احتیاط دو تیم برای کسب امتیاز و قدرت سرزنی که هر 3 بازیکن دارند دور از انتظار نخواهد بود که ارسال از جناحین و ضربات آزاد در این مسابقه یکی از راه‌های گلزنی باشد و مربیان دو تیم روی بازیکنان سرزن و تمام کننده خود حساب ویژه‌ای باز خواهند کرد.
https://mardomefarda.ir/vdchkzni.23nkqdftt2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما