تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۰
جالب است ۰
MonkeyBall سرانجام توکن MBS خود را عرضه کرد و حالا کاربران می‌توانند توکن این بازی را در صرافی‌های متمرکز (CEX) و غیر متمرکز (DEX) خرید و فروش کنند. این توکن در متاورس MonkeyBall کاربردهای زیادی خواهد داشت؛ از جمله آن‌ها می‌توان به امکان دسترسی به فروشگاه درون بازی، خرید کپسول‌ها برای پرورش میمون‌های جدید MonkeyBall و چندین کاربرد دیگر اشاره کرد.
بازی فوتبالی متاورس عرضه شد!
به گزارش مردم فردا،NFT دراپ آتی این پروژه هم رویداد مهم دیگری است که در آینده شاهد آن خواهیم بود. دسترسی به یک NFT این بازی به معنای امکان بازی در پلتفرم MonkeyBall خواهد بود. همچنین مزایای زیادی نیز تا قبل از عرضه کامل بازی برای کاربران خواهد داشت. از جمله مزایای دسترسی زود هنگام به این NFT ها عبارتند از:

کمپ ارتقا: راهی برای جمع آوری آیتم‌های مصرفی بازی به صورت رایگان.
فروشگاه درون بازی: خرید آیتم‌های مصرفی و کپسول‌های تولید مثل با تخفیف‌های زیاد.
فصل تولید مثل: قابلیت خرید کپسول‌های تولید مثل جدید برای خلق نسل‌های جدیدی از میمون‌های MonkeyBall؛ میمون‌های متولد شده را می‌توان برای بازی استفاده کرد و یا به بازیکنان دیگر فروخت.
حالت بازی PvE: بازی در برابر محیط برای درک بهتر مکانیزم بازی و نحوه ارتقای کاراکترهای بازی.
NFT دراپ آینده پلتفرم MonkeyBall شامل میمون‌های نژاد صفر می‌شود. پرورش و تولید مثل این مخلوقات موجب ایجاد میمون‌های نژاد 1 می‌شود و با پرورش هرکدام، نسل بعدی متولد می‌شود. هدف اصلی ایجاد تیم‌ها و لیگ‌های کافی برای تسهیل حریف یابی در بازی است. میمون‌های این بازی ظاهر، مهارت‌های بازی، نیروها، سطح کم یابی و مهارت‌های گیم پلی مختلفی خواهند داشت.

علاقه و تمایل صندوق‌های سرمایه‌گذاری به پلتفرم MonkeyBall در ماه‌های اخیر بسیار شدت گرفته است. موسسین Draftkings، Solana Capital، Republic، NFX، iAngels و Longhash از جمله شرکت کنندگان در دوره جذب سرمایه 3 میلیون دلاری اجرا شده در اکتبر 2021 هستند. علاوه بر این، تیم سازنده این بازی در دسامبر 2021 مقدار نامشخصی سرمایه از Alameda Research، YGG و چند سرمایه‌گذار دیگر دریافت کرده‌اند.

MonkeyBall یک بازی فوتبال با مدل P2E است که با استفاده از موتور Unity در بلاکچین سولانا فعالیت می‌کند. توسعه دهندگان این بازی قصد دارند محصولی با کیفیت و با سطح بالا گیمینگ را در دسترس کاربران قرار دهند. بازیکن‌ها در این بازی باید تیمی متشکل از 4 میمون را ایجاد کرده و به رقابت با دیگر کاربران بپردازند. برد در هر مسابقه منجر به دریافت توکن MSB می‌شود. کاربران هم می‌توانند این توکن را صرف خرید استادیوم یا تماشای بازی دیگر بازیکن‌ها کنند و حتی این توکن را در صرافی‌ها به فروش برسانند.
https://mardomefarda.ir/vdce.z8wbjh8ep9bij.html
منبع : رمزارز نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین