تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷
جالب است ۰
پکیج مایکروسافت یا همان آفیس، یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در دنیا هستند. همه ما مایکروسافت را با ورد و پاورپوینت و اکسل می‌شناسیم که می‌توانیم آن را روی انواع سیستم عامل‌ها نصب کنیم. با این حال تصمیم داریم در این مطلب در رابطه با ورژنی از مایکروسافت به نام مایکروسافت ۳۶۵ صحبت کنیم که همیشه به روز بوده و از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است. با این اوصاف اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با این آفیس ۳۶۵ به دست آورید، همراه ما باشید.
قابلیت خرید ! خرید اشتراک قانونی Microsoft 365

چه برنامه‌هایی در مایکروسافت ۳۶۵ هستند؟

مایکروسافت 365 برای استفاده مدیران و توسعه کسب و کار و مدیریت حرفه‌ای‌تر طراحی شده‌اند. پس در Microsoft 365 علاوه بر برنامه‌های آفیس، این برنامه‌ها هم وجود دارند:
مایکروسافت ورد
مایکروسافت اکسل
مایکروسافت پاور پوینت
مایکروسافت وان نوت
مایکروسافت پابلیشر
مایکروسافت اکسچنج
مایکروسافت شیر پوینت
اسکایپ برای بیزنس‌ها
مایکروسافت تیمز
وان درایو برای بیزنس‌ها
این برنامه‌ها به صورت تکی هم قابل خریداری هستند؛ اما توصیه ما این است برای صرفه جویی در هزینه، کل پکیج را به صورت یکجا خریداری کرده و از قابلیت‌های آن برای توسعه و پیشرفت کسب و کارتان بهره ببرید.
درنهایت بهتر است بدانید این اپلیکیشن‌ها قابلیت نصب بر روی موبایل را هم دارند. بنابراین شما می‌توانید ورد، اکسل، پاور پوینت، وان درایو برای بیزینس‌ها، اسکایپ برای بیزینس‌ها، Yammer و وان نوت را روی موبایلتان هم داشته باشید.

تفاوت آفیس و Microsoft 365

ابتدا بیایید تفاوت بین آفیس و مایکروسافت 365 را بررسی کنیم. این دو مجموعه اگرچه شباهت‌هایی دارند؛ اما در ارائه سرویس متفاوت عمل می‌کنند.
آفیس، شامل همان برنامه‌هایی است که اکثر ما یک بار هم که شده از آن‌ها استفاده کرده‌ایم. این در حالی است که مایکروسافت ۳۶۵، علاوه بر برنامه‌های موجود در آفیس، برنامه و قابلیت‌های بیشتری دارد؛ پس می‌توانیم بزرگترین تفاوت بین آفیس و مایکروسافت ۳۶۵ را در تعداد برنامه‌ها و قابلیت‌‌های آن‌ها معرفی کنیم.
تفاوت آفیس و Microsoft 365
به طور کلی، اگر می‌خواهید مجموعه‌ای کامل از خدمات شرکت مایکروسافت را داشته باشید، باید microsoft 365 را خریداری کنید. نکته قابل توجه این است که شما با داشتن آفیس، به مایکروسافت ۳۶۵ دسترسی ندارید؛ اما اگر مایکروسافت ۳۶۵ را بخرید، آفیس را هم در اختیار خواهید داشت. برای درک بهتر تفاوت این دو، بهتر است با قابلیت‌های microsoft 365 آشنا شوید.
Windows 10 Enterprise
(Enterprise Mobility + Security (EMS
دسترسی به ایمیل
دسترسی به تقویم
فضای کافی برای نگهداری فایل‌ها
کنترل امنیت اطلاعات
محافظت و ایمنی بالا در مقابل حملات سایبری
کنترل‌های مدیریتی
تضمین ۹۹ درصد آپ تایم

انواع مایکروسافت ۳۶۵

شرکت مایکروسافت، بر اساس نوع استفاده کاربران، سرویس‌های مختلفی برای این لایسنس ارائه کرده است. این دسته بندی‌ها را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

سرویس خانگی

سرویس خانگی برای کاربران عادی است و شامل مهم‌ترین برنامه‌های آفیس می‌شود. از جمله:
ورد
پاورپوینت
اکسل
اکسس
پابلیشر
وان درایو
اوت لوک
وان نوت
بسته به نوع سیستم عامل و دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید، تعداد برنامه‌ها هم متفاوت خواهند بود. اسم سرویس‌های خانگی مایکروسافت ۳۶۵، personal 365 و home 365 هستند.

سرویس کسب و کار

این سرویس برای صاحبان مشاغل در نظر گرفته شده است. این سرویس‌ها تا ۳۰۰ نفر را پشتیبانی می‌کنند؛ پس به یاد داشته باشید اگر تعداد کارمندان شما بیشتر از این است، سرویس کسب و کار برای شما مناسب نیست. سرویس‌های کسب و کار Microsoft 365 به صورت زیر هستند:
Business Essentials
Business
Business premium

سرویس سازمانی

سرویس سازمانی مایکروسافت 365 علاوه بر برنامه‌های اصلی، از برخی برنامه‌های سازمانی برخوردار است. برای مثال ایمیل ایکسچنج، اسکایپ تجاری و شیرپوینت آنلاین قابلیت های این سرویس هستند. اگر قصد خرید سرویس سازمانی را می‌توانید از میان گزینه‌های زیر انتخاب کنید:
پرو پلاس
Enterprise E1
Enterprise E3
Enterprise E5

قیمت اکانت دائمی Microsoft 365

مایکروسافت ۳۶۵، همان آفیس پرو پلاس است که قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه شده است. از مهم‌ترین قابلیت‌های این لایسنس می‌توان به فضای ابری یک ترابایتی آن اشاره کرد. شما می‌توانید با هر دستگاهی از جمله موبایل، پی سی، تبلت و... هم به آن دسترسی داشته باشید.
لایسنس آفیس 365 یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین اشتراک‌های شرکت مایکروسافت در دنیاست. با استفاده از این اشتراک، همیشه به آخرین ورژن برنامه های آفیس دسترسی خواهید داشت. همچنین، هر ماه ۶۰ دقیقه تماس اسکایپی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آن استفاده کنید.
قیمت این اشتراک محبوب و شگفت‌انگیز حدودا ۱۰۰ دلار است که می‌توانید آن را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

خرید microsoft 365

بد نیست بدانید در صورت خرید لایسنس آفیس ۳۶۵، می‌توانید ۵ دستگاه مختلف را به آن وصل کرده و از برنامه‌های متنوع و مفید آن به طور همزمان بهره‌مند شوید. با این حال به‌منظور خرید مایکروسافت 365، باید نکاتی را که در ادامه ذکر می‌کنیم، رعایت نمایید:
به‌منظور تهیه لایسنس آفیس ۳۶۵ حتما به دنبال خرید اشتراک قانونی Microsoft 365 باشید.
حتی اگر اشتراک را به صورت مادام‌العمر خریداری کنید، فقط برای چند ماه (بسته به فروشگاه موردنظر) گارانتی خواهد داشت.
برای خرید اشتراک، حتما به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید.
از فروشگاه مورد نظر در مورد محرمانه بودن اطلاعاتتان تضمین بگیرید.
اشتراک مایکروسافت ۳۶۵ هم به صورت آنلاین و هم به آفلاین، قابل استفاده بوده و نیازی نیست برای استفاده از آن آنلاین باشید یا vpn روشن کنید.

جمع بندی

در این مطلب تلاش کردیم تفاوت بین آفیس و مایکروسافت ۳۶۵ را به طور کامل بررسی کنیم. همان طور که مطالعه کردید، مایکروسافت ۳۶۵، از قابلیت‌هایی برخوردار است که آفیس نیست. به طور مثال آفیس شما مربوط به هر سالی باشد، تا همیشه همان ورژن باقی می‌ماند؛ اما با استفاده از مایکروسافت 365 شما همیشه به آخرین ورژن آفیس به علاوه برنامه و قابلیت‌های بیشتر دسترسی دارید.
https://mardomefarda.ir/vdcgyq9x.ak9tq4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین